خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

مصمم هستیم تا پایان دولت سیزدهم ۲۰۰ مدرسه به آموزش و پرورش البرز تحویل دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۳۷۷

استاندار البرز گفت: اکنون در راستای مصوبات سفر رییس جمهور به استان، حدود ۸۰ مدرسه افتتاح شده و حدود ۳۶ مدرسه در حال ساخت داریم که به مرور در حال تکمیل است.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در حاشیه مراسم افتتاح مدارس خیرساز مشارکتی ۱۲ کلاسه زنده یاد حسن نیکنام و دمیرچی که روز شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲ در شهرهای نظرآباد و کرج با حضور وزیر آموزش و پرورش صورت گرفت، افزود: این ۳ مدرسه با مشارکت ویژه خیرین محترم مدرسه ساز به مرحله بهره برداری رسید. 

وی ادامه داد: با آغاز به کار دولت سیزدهم، با توجه به ضعف جدی زیرساخت های آموزشی و پرورشی در استان البرز، موضوع مدرسه سازی مورد توجه ویژه قرار گرفت.

عبداللهی گفت: در این استان با توجه به تعامل ویژه سازمان نوسازی مدارس کشور و مشارکت پرشور خیرین مدرسه ساز، تحولات بزرگی در قالب نهضت مدرسه سازی شکل گرفت.

وی افزود: مصمم هستیم با همین جدیت و پیگیری های مضاعف و جلب مشارکت شهرداری ها جهت تامین اراضی مناسب، تعهدات خود را که همان ساخت ۲۰۰ مدرسه تا پایان دولت سیزدهم است، به نتیجه برسانیم.

استاندار البرز گفت: اکنون در راستای مصوبات سفر رییس جمهور به استان، حدود ۸۰ مدرسه افتتاح شده و حدود ۳۶ مدرسه در حال ساخت داریم که به مرور در حال تکمیل است. 

وی افزود: فردا هم در شهرستان طالقان یک مدرسه خیرساز مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز