خبرگزاری کار ایران

حمایت جهانی از کودکان فلسطینی؛

خروش مردم ولایتمدار در شهر‌هاو روستا‌های استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۲۷۳

همزمان با سراسر کشور و همراه با مردم جهان، اهالی روستا‌ها و شهر‌های استان در محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی با کشتار وحشیانه کودکان مظلوم غزه راهپیمایی کردند.

به گزارش ایلنا، مردم ولایتمدار در شهرستان‌ها و روستا‌های اطراف از امامزادگان و میادین شهر به سمت محل تجمع در میعادگاه اصلی آمدند و با سردادن شعار‌های ضدصهیونیستی حمایت خود از را مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

شرکت کنندگان هم صدا با مسلمانان و آزادی‌خواهان در دیگر کشور‌ها در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیسم راهپیمایی کردند.

راهپیمایان امروز با سردادن شعار‌های «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر رژیم کودک‌کش»، «مرگ بر استکبار جهانی» نفرت و انزجار خود را از از رژیم منحوس، نسل‌کش و کودک‌کش صهیونیستی و حامیان آن اعلام کردند.

همچنین شرکت کنندگان در این تجمع ضدصهیونیستی با در دست داشتن انواع دست‌نوشته و پارچه نوشته حمایت شان را از مردم بی‌دفاع فلسطین نشان دادند.

مردم شهرستان های فریدونشهر، تیران وکرون وچادگان هم امروز همگام با دیگر ایرانیان از گروه های مختلف مردمی از جمله مادران همراه با کودکان و دانش آموزان و کارکنان ادارات با حضور در راهپیمایی ضدصهیونیستی خشم وانزجار خود را از کشتار بی رحمانه مردم فلسطین اعلام کردند.

همچنین امروز اهالی شهرهای تیران، برخوار، فریدونشهر،هرند، نطنز، بادرود، چادگان، بوئین میاندشت، ورزنه، فریدن، دهاقان و مبارکه با شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه جنایت های رژیم منحوس صهیونیست را محکوم کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز