خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر قزوین:

طرح تقاطع غیرهمسطح میدان دفاع مقدس-اقبالیه بزودی کلنگ زده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۶۸۴

رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای شهر قزوین گفت: مقرر شده در حداقل زمان ممکن نقشه برداری طرح تقاطع غیرهمسطح میدان دفاع مقدس-اقبالیه انجام و هندسه طرح آماده شود و پروژه برای کلنگ‌زنی وارد فاز اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی مهدیخانی گفت: مدیریت شهری باید نسبت به تهیه جدول پهنه بندی و دسته بندی شده از مناطق برای عوارض ارزش افزوده ناشی از اجرای طرح‌های عمران شهری اقدام کند؛ چرا که این گونه هر بارموارد توسط کارشناس رسمی بررسی نخواهد شد و به نفع مردم و شهر خواهد بود و به عدالت نیز نزدیک‌تر است.

رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای شهر قزوین تصریح کرد: قیمت املاک در مناطق مشخص است و فقط هر سال به تناسب تورم ضریب تغییر اعمال خواهد شد و لذا اگر لوایح عوارض ارزش افزوده براساس ضابطه باشد کارها راحت تر پیش خواهد رفت. 

وی عنوان کرد: در جلسه اخیر کمیسون عمران، طرح احداث تقاطع غیر همسطح نجم آباد و میدان دفاع مقدس –اقبالیه مطرح شد و مورد بررسی فنی و کارشناسی قرار گرفت، همچنین طرح مطالعات ترافیک هسته مرکزی شهر قزوین درجلسه مطرح و مورد ارزیابی قرار گرفت.

این عضو شورای شهر قزوین درباره طرح تقاطع غیرهمسطح میدان دفاع مقدس-اقبالیه گفت: پس از بررسی گزینه‌های مشاور طرح برای اجرای این تقاطع مقرر شد تا در گام بعدی هندسه طرح و نقشه برداری آن آماده شود و پروژه برای کلنگ زنی وارد فاز اجرایی شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز