خبرگزاری کار ایران

در کمیسیون عمران شورای‌ شهر قزوین؛

استفاده از سامانه‌های پرداخت الکترونیک کرایه در اتوبوس‌های قزوین بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۶۱۹

در جلسه فوق‌العاده کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای‌شهر قزوین، سامانه‌های الکترونیک کرایه و کیف پول شهروندی در ناوگان اتوبوسرانی شهر قزوین و هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بررسی شد.

به گزارش ایلنا، جلسه فوق‌العاده کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای‌شهر قزوین با حضور اعضا و مدیران شهری حوزه حمل و نقل با هدف بررسی لایحه پرداخت الکترونیک ناوگان اتوبوسرانی در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

در این جلسه لایحه شهرداری پیرامون پروژه تأمین، نصب، راه‌اندازی و پشتیبانی تجهیزات کارت بلیط اتوبوسرانی  و مدیریت راهبردی و نظارت ناوگان، سیستم کنترل و نظارت بر امور فنی و نگهداری ناوگان جهت ناوگان اتوبوسرانی با برآورد ۱۸ میلیارد تومان توسط مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی و کارشناسان مرتبط تشریح شد.

همکاری با شرکت‌های توانا در سطح ایران که می‌تواند در حوزه پرداخت الکترونیک کارایی خوبی داشته‌ باشد مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین استفاده از کارت‌های بانکی و شارژ آن‌ها به‌عنوان کارت بلیط از جمله موارد مهمی بود که در این جلسه و در جریان بررسی این لایحه به آن اشاره شد.

در ادامه جلسه کمیسیون، تحلیل عملکرد دسته بندی و اصلاح خطوط اتوبوسرانی شهر قزوین و برون سپاری با چهار شرکت مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز