خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر تبریز خبر داد:

موافقت شورای شهر تبریز با کمک ۱۰میلیارد تومانی برای نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی این شهر

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۲۳۳

این پول خارج از بودجه مصوب و بصورت قرضی در اختیار شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز قرار می‌گیرد. / شهرداری‌ها به تنهایی قادر به رفع تمامی مشکلات بخش حمل و نقل عمومی نیستند.

ایلنا:: سخنگوی شورای شهر تبریز از کمک ۱۰ میلیاردی شورا برای نوسازی ناوگان اتوبوس رانی این شهر خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سعید حاجی‌زاده گفت: اعضای شورای شهر تبریز برای جبران بخشی از مشکلات ناشی از کمبود اتوبوس در این شهر با کمک ۱۰۰ میلیارد ریالی به شرکت واحد اتوبوسرانی موافقت کردند.
وی با بیان اینکه این پول خارج از بودجه مصوب و بصورت قرضی در اختیار شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز قرار می‌گیرد، خاطر نشان کرد: با توجه به تصمیم مسئولان برای اجرایی شدن طرح ترافیک در محدوده مرکزی شهر تبریز از خرداد سال آینده، شهردار تبریز قول مساعد داده‌اند پیش از آغاز اجرای این طرح ۳۷ دستگاه اتوبوس صفر کیلومتر و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده به ناوگان اتوبوسرانی اضافه شود.
سخنگوی شورای شهر تبریز با اشاره به مشکلات ناشی از قطع کمکهای دولت برای توسعه ناوگان اتوبوسرانی درون شهری یادآور شد: متاسفانه به رغم اینکه دولت اعلام کرده بود از محل صرفه جویی‌های ناشی از اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر‌ها کمک خواهد کرد، اما تا به امروز چنین وعده‌ای تحقق نیافته است.
سعید حاجی‌زاده تاکید کرد: شهرداری‌ها به تنهایی قادر به رفع تمامی مشکلات بخش حمل و نقل عمومی نیستند و می‌بایست دولت به دلایل مختلفی همچون راحتی و رفاه مردم و کاهش آلودگی کلانشهر‌ها در این رویکرد تنگ نظرانه خود تجدید نظر کند.
وی در عین حال توسعه حمل و نقل و عبور و مرور شهری را اولویت دوم شهرداری تبریز در لایحه بودجه سال ۹۳ اعلام کرد و افزود: اعتبار پیش بینی شده برای این حوزه که ۲۲ درصد کل بودجه را به خود اختصاص داده، چهار هزار و ۸۸۸ میلیارد ریال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز