خبرگزاری کار ایران

در جلسه تلفیق کمیسیون‌های شورای شهر قزوین مطرح شد؛

لزوم همکاری ارگان‌های مربوطه در ساماندهی معتادین متجاهر در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۷۶۳

در جلسه تلفیق کمیسیون‌های شهرسازی و خدمات شهری با کمیسیون عمران و امور زیربنایی شورای شهر قزوین با اشاره به درخواست مردم برای جمع‌آوری معتادین متجاهر به لزوم همکاری ارگان‌های مربوطه تاکید شد.

به گزارش ایلنا، جلسه تلفیق کمیسیون‌های شهرسازی و خدمات شهری با عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای شهر قزوین با هدف ارزیابی وضعیت اداره توسعه خدمات اجتماعی شهرداری قزوین و بررسی لوایح شهرداری در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین در این جلسه با بیان اینکه در 6 ماه ابتدای امسال ۱۸۷ در خواست با این سامانه از سوی شهروندان مطرح شده است، افزود: عمده موارد مطرح شده ساماندهی و جمع‌آوری معتادین متجاهر است که متاسفانه متولی این موضوع نیز شهرداری نیست اما مردم از شهرداری توقع دارند.

کوزه‌گرها تصریح کرد: ساماندهی متکدیان و کارتن خواب‌هایی که معتاد نیستند جزء وظایف اداره توسعه خدمات اجتماعی است و در این راستا انجام وظیفه می‌کند.

مدیر مرکز توسعه خدمات اجتماعی شهرداری قزوین هم با بیان آمار جمع‌آوری متکدیان و افراد کارتن خواب اظهار کرد: در این حوزه با 4 مشکل در بخش خدمات و پشتیبانی، قضایی، انتظامی و عدم همکاری دستگاه‌های مرتبط مواجه هستیم.

شاه محمدی همچنین خواستار توجه ویژه به این بخش شد و گفت: تقویت تجهیزات و امکانات از جمله خودروی ویژه، تعیین تنخواه برای امورات جاری استفاده از پلیس خانم و آقا و همکاری ادارات و دستگاه‌های مرتبط از جمله بهزیستی استان از دیگر مواردی است که در جهت نیل به اهداف مدنظر راهگشا خواهد بود.

همچنین در پایان، مقرر شد در جلسه‌ای وضعیت مطالبات شهروندان که با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته‌اند و نتایج عملکرد سامانه ۱۳۷ مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز