خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر قزوین:

دو هزار میلیارد تومان صرف پروژه‌های عمرانی شهر قزوین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۰۴۳

رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیر بنایی شورای شهر قزوین گفت: در بودجه امسال ۶۷ درصد بودجه رقمی بیش از ۲ هزار میلیاد تومان صرف بخش غیر جاری و عمرانی خواهد شد و در بخش‌های مختلف پروژه‌های قابل توجهی برای اجرا تعریف شده است.

به گزارش ایلنا، مهدی مهدی خانی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا در بیان ارایه راهکارها در بهبود عملکرد شهرداری قزوین در سال جاری در ابتدا به مشکلات موجود اشاره کرد و افزود: یکی از مشکلات در مجموعه شهرداری پروسه طولانی از ایده تا اجرا است که باید با پیگیری‌های مستمر و حل مشکلات این پروسه کاهش یابد. 

رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیر بنایی شورای شهر قزوین در بخش دیگری از سخنانش به دسته بندی پروژه‌های عمرانی که در بودجه امسال درنظر گرفته شده اشاره کرد و گفت: پروژه‌های بزرگ همچون احداث میدان میوه و تره بار مرکزی، پروژه حکم آباد، مجتمع خدماتی بیدستان، مرکز پسماند پاکسار و پروژه‌های ترافیکی بزرگ، پروژه‌های شهرسازی و هوشمندسازی از جمله مهم‌ترین پروژه‌هایی هستند که در بودجه امسال ردیف‌های اعتباری دارند و باید اجرایی شوند.  

 دبیر پارلمان محلی قزوین تاکید کرد: به نظر می‌رسد اگر نظارت و پیگیری‌های مستمر همراه با تامین اعتبار برای این پروژه‌ها در سال جاری صورت نگیرد اتفاق خاصی برای پروژه‌های درنظر گرفته شده که مورد تاکید اعضای شورا نیز است، نخواهد افتاد و سال‌های سال باید منتظر به ثمر نشستن آ‌نها باشیم. 

وی عنوان کرد: مدیریت پروژه از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است زیرا اطمینان حاصل می‌کند که تک تک کارهای مربوط به پروژه ردیابی می‌شوند؛ تاخیر، کندی و عدم پیشرفت در پروژه‌های عمرانی شهری که موجب جلوگیری از ایجاد مدیریت شهری پایدار می‌شود، حاکی از وجود موانع و مشکلات ریشه‌ای در اجرای طرح‌های ارزشمند شهری است که بازسازی و توسعه فضای شهری را به طور جدی در معرض تهدید قرار می‌دهد.  

مهدیخانی ادامه داد: اگر مدیریت پروژه راه اندازی شود به صورت ماهیانه گزارش روند پروژه‌های مد نظر به اعضای شورا ارایه خواهد شد و اعضا در جریان وضعیت پیشرفت فیزیکی و مشکلات موجود در مسیر پروژه قرار می‌گیرند و در وقت مناسب مشکلات و چالش ها بررسی و حل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز