خبرگزاری کار ایران

انهدام باند قاچاق البسه میلیاردی در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۴۶۱

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند بزرگ البسه قاچاق به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد ریال با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "رحیم جهانبخش" در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه قاطع با قاچاق کالا و برخورد با سودجویان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی جامعه، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از انتقال مقادیری زیادی کالای قاچاق توسط ۵ دستگاه خودروی سواری به صورت باند حرفه ای، به شهرستان ارومیه مطلع شدند.

وی افزود: تمامی اعضای این باند و خودروهای متهمان توسط ماموران گمنام پلیس امنیت اقتصادی استان شناسایی و در ورودی ارومیه با عملیات ضربتی پلیس توقیف شدند.

فرمانده انتظامی استان  ادامه داد: در بازرسی از خودروهای توقیفی، تعداد ۸ هزار و ۲۲۷ ثوب البسه به صورت قاچاق کشف و ضبط شد که ارزش تقریبی آن برابر اعلام کارشناسان مربوطه؛ ۵۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار جهانبخش در پایان با اشاره به اینکه در این خصوص ۶ نفر متهم دستگیر و ۵ دستگاه خودرو توقیف شدند، از شهرونداان گرامی خواست که در افزایش امنیت اجتماعی بیش از پیش با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز