خبرگزاری کار ایران

پلیس امنیت اقتصادی در زنجان به شهادت رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۰۹۹

سروان "مهدی هادی" یکی از کارکنان پلیس امنیت اقتصادی زنجان در درگیری با قاچاقچیان به شهادت رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: صبح امروز /سه شنبه/ مامورین مبارزه با جرائم اقتصادی شهر زنجان با قاچاقچیانی که قصد قاچاق مقادیر زیادی مشروبات الکلی را داشتند درگیر شدند که متاسفانه در این درگیری سروان مهدی هادی بر اثر برخورد عمدی خودروی قاچاقچیان با وی، مجروح و بر اثر شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل و به رغم تلاش کادر درمان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سردار محمد طراقیه افزود: بامداد امروز ماموران پلیس امنیت اقتصادی در پی گشت زنی در مسیر زنجان – تبریز یک دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را متوقف کردند.

وی افزود: سروان "مهدی هادی" از ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین بررسی خودروی حامل کالای قاچاق با قاچاقچیان درگیر شد و به جهت شدت جراحت وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار طراقیه تصریح کرد: قاچاقچیان که مذبوحانه بعد از جنایت خود پا به فرار گذاشته بودند بعد از تعقیب و گریز ماموران دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان اظهار کرد: در این رابطه 2 دستگاه خودرو حامل مقادیر زیادی کالای ممنوعه توقیف و تعداد سه نفر متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز