خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

رسانه‌ها علاوه بر همراهی با دولت، با صدای رسا زبان‌گویا مردم باشند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۳۰۱

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: رسانه‌ها علاوه بر همراهی و انعکاس عملکرد مدیران در دولت مردمی، با صدای رسا ، زبان‌گویا و قلم شیوای خود درد مردم را فریاد زده ودر راستای عنیت بخشیدن به رسالت خودبا اخلاص آستین‌ها را برای ساختن استان و ایرانی آباد بالا بزنند.

به گزارش ایلنا، اعظم روانشاد در آیین اختتامیه دهمین جشنواره مطبوعات لرستان نقش فعالان عرصه رسانه در تحقق تمدن نوین اسلامی را غیر قابل انکار دانست و اظهار کرد: امروز رسانه‌ها صف اول نبرد با جنگ نرم، ترکیبی، کذب‌گویی و وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها قرار دارند و هر کدام از رسانه‌های خودی، سنگر و خاکریزی در برابر تیرهای فرهنگی دشمن هستند و تاثیرگذاری آنها در این جبهه به مثابه شلیک صدها گلوله است.

وی افزود: جهادتبیین در جنگ نرم دشمن اقتدا به بانوی تبلیغ و تبیین حضرت زینب کبری (س) از طریق ارائه اطلاعات دقیق و صحیح و تحلیل شرایط روز جامعه است که نیاز امروز جوامع اسلامی در روشنگری و دشمن شناسی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مطالبه‌گری را یکی دیگر از رسالت‌های اصحاب رسانه دانست و گفت: تلاش مسئولان لرستان که از جنس مردم هستند، برای رفع دردها و مشکلات و محرومیت زدایی است.

روانشاد بیان کرد: با توجه به سیاست‌های دولت مردمی مبنی بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها و اعتبارات موجود برای رفع کمبودها، با تحلیل درست و انتقاد سازنده، ناکارآمدی‌ها در راستای ارتقای توان مدیریتی را گوشزد کنند.

وی بر تحلیل درست شرایط روز جامعه از سوی رسانه‌ها تاکید کرد و افزود: اصحاب رسانه در جهت تقویت نهضت مطالبه‌گری تلاش کنند و همت خود را برای ایجاد فضای رسانه ای سالم در استان مضاعف کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی لرستان گفت: امروز به عنوان کسی که رسانه را می‌شناسد و از جنس اهالی قلم است درکنار اصحاب رسانه سوگند یاد می کنم، به پشتوانه آنها برای فرهنگ ایران آباد و صورت سیلی خورده فرهنگ لرستان از پهلوی اول تا مدیران ناکارآمد برای آسیب شانسی ، آسیب زدایی و فرهنگ کوچه بجنگم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز