خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد؛

ارسال ۲۴۰ اثر به دبیرخانه دهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۸۳۹

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از ارسال ۲۴۰ اثر به دبیرخانه دهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، اعظم روانشاد روز چهارشنبه - هفده آبان ماه - در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: از این تعداد ۶ اثر در قالب خبر، ۶۶ گزارش، ۱۱ گزارش تصویری عکس، ۱۹ مصاحبه، ۶۵ یادداشت و سرمقاله، ۳۸ تیتر، ۱۸ اثر طنز و کاریکاتور، ۱۵ طراحی و صفحه آرایی و ۲ کلیپ است.

وی با اشاره به اینکه آیین اختتامیه این جشنواره ۲۱ آبان ماه جاری در خرم آباد برگزار می‌شود افزود: این دوره متفاوت تر از جشنواره‌های پیشین برگزار خواهد شد و با توجه به اهمیت نقش رسانه‌ها در جهاد تبیین از ظرفیت تمامی اصحاب رسانه استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از خبرنگاران ایثارگر و رزمنده و همچنین خبرنگارانی که عضو خانواده شهدا و ایثارگران هستند تجلیل خواهد شد و با توجه به سیاست و برنامه‌های کلی دولت در راستای فرزندآوری و جوانی جمعیت، از خبرنگارانی که طی سال‌های ۱۴۰۰ تاکنون ازدواج کرده و یا صاحب فرزند سوم شده‌اند، تجلیل می‌شود.

روانشاد با محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم کودک کش اسرائیل بیان کرد: برنامه‌های جنبی رسانه‌ای و محتوایی در این خصوص نیز از جمله محورهای اختتامیه این دوره جشنواره است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز