خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

شاهد شکست ترکیبی رژیم صهیونیست هستیم/ جنایت‌ها نابودی اسرائیل را سرعت بخشید

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۴۱۹

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: شکست ترکیبی صهیونیست‌ها این نوید را می‌دهد که ان شاءالله بساط این رژیم منحوس به زودی برچیده خواهد شد، یعنی اگر قرار بود چند سال دیگر هم بمانند، با این جنایت‌ها به نابودی و سرنگونی خود سرعت بخشیدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار می‌شود، اظهار کرد: مهمترین مناسبت این ایام که شب و روز ما را به خود مشغول کرده سرنوشت مظلومان غزه است، ما یقین داریم آنچه اکنون در غزه می‌گذرد آینده بسیار روشن و امیدبخشی را نوید می‌دهد، برای کسانی که اکنون در شرایط بسیار سخت در حال مقاومت هستند، یقین داریم این مردم مظلوم پیروز و صهیونیست‌ها در حال شکست هستند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: شکست ترکیبی که صهیونیست‌ها با آن مواجه هستند، یعنی این‌ها از نظر نظامی شکست خورده‌اند، یعنی صهیونیست‌ها از همان ابتدای عملیات طوفان الاقصی شکست تلخ ماندگاری خوردند که هرگز نمی‌توانند آن را جبران کنند، اینکه هواپیما از آسمان بمب‌های آمریکایی روی سر مردم غزه بریزد جبران شکست نیست، برای اینکه نه هنر، نه شجاعت و نه هیچ چیز دیگری در این کار دیده نمی‌شود، هیچ چیزی جز وحشی بودن، قساوت قلب، نسل‌کشی و کودک کشی در کار صهیونیست‌ها وجود ندارد و هیبت قدرتمند بودن دروغینی که برای خود ساخته بودند فرو ریخته است.

خروج یک میلیون یهودی از سرزمین‌های اشغالی نشان دهنده شکست صهیونیست‌ها است

وی تاکید کرد: شکست دوم آن‌ها، شکست امنیتی است، صهیونیست‌ها، یهودی‌ها را از جاهای مختلف دنیا جمع کرده و به آن‌ها امتیاز داده‌اند، شکست امنیتی یعنی همان کسانی که به آن‌ها وعده داده شده که بیایند در خانه فلسطینی‌های آواره جا خوش کنند، تاکنون بیش از یک میلیون نفر از آن ها از سرزمین‌های اشغالی رفته‌اند.

خطیب نماز جمعه قزوین ادامه داد: بقای صهیونیست‌ها به این بود که سرزمین‌های اشغالی را امن نگه دارند اما اکنون دیگر هیچ انسان عاقلی حاضر نیست با وجود رژیم منحوس صهیونیستی به سرزمین‌های اشغالی برود و در آنجا زندگی کند، آن‌هایی هم که در آنجا هستند قصد رفتن دارند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: یکی دیگر از شاخه‌های شکست صهیونیست‌ها، شکست سیاسی است، تاکنون این‌ها خودشان را در انظار مردم دنیا مظلوم نشان می‌دادند اما امروز خیانت‌ها، جنایت‌ها و آدم‌کشی‌های آنان باعث شده در همه جای دنیا علیه آن‌ها تظاهرات شود.

وی ادامه داد: حتی در واشنگتن نیز تظاهرات 300 هزار نفری علیه صهیونیست‌ها به راه افتاده است و برخی از کشورها نیز سفارتخانه های صهیونیست‌ها را تعطیل کرده‌اند و کارکنان آن سفارتخانه را از کشور خود بیرون کرده‌اند.

عابدینی اظهار کرد: از نظر حیثیتی هم آنقدر منفور شده‌اند که اگر بخواهند به هر کجای دنیا بروند، اگر آن کشور و مردمش بفهمند آن‌ها صهیونیست هستند، آنان را راه نمی‌دهند، خیلی جاها جلوی هواپیماهای آنان را گرفته‌اند و مانع شده‌اند که از هواپیما پیاده شوند.

آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها با هم فرقی ندارند

وی بیان کرد: حتما این روزها برای همه روشن شده که آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها با هم فرقی ندارند، تمام سرزمین‌های اشغالی که صهیونیست‌ها در آنجا هستند یک پادگان نظامی آمریکاست و ملت و دولت نیست، بلکه یک پادگان نظامی است، مثل همه پایگاه‌های آمریکایی در نقاط مختلف دنیا که الحمدلله به برکت نیروهای مقاومت اسلامی برای آنان ناامن شده است، پایگاه‌های آمریکایی دیگر امنیت ندارند، هر روز می،شنویم پایگاه‌های آمریکایی را موشک زده‌اند و پهپادها در آنجا انفجار ایجاد کرده‌اند.

جنایت‌های امروز صهیونیست‌ها تفسیر تمدن غربی است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تاکید کرد: جنایت‌های امروز صهیونیست‌ها تفسیر تمدن غربی است، چقدر این‌ها تمدن خود را به رخ کشورهای اسلامی و غیراسلامی کشیدند، چقدر مردم دنیا را تحقیر کردند که تمدن آن چیزی است که ما تعریف کرده‌ایم، آن هایی که اهل فکر هستند و مطالعه می‌کنند، وقت می‌گذارند و سواد دینی و سیاسی خود را بالا می‌برند و فرهنگ خود را رشد می‌دهند، می‌دانند تمدن آمریکایی را ما در کشورهای مختلف تجربه کرده‌ایم، تمدن آن‌ها غارتگری، استثمار، استعمار، فریب، دروغ، قتل عام و آدم کشی است.

وی با بیان اینکه مردم دنیا از تمدن غربی چیزی جز وحشی‌گری و کودک‌کشی ندیدند، تصریح کرد: این آمریکایی‌ها که ادعای تمدن می‌کنند چطور آمریکایی شدند، این‌ها از کشورهای اروپایی مثل فرانسه و انگلیس به سرزمین‌های سرخ پوست‌ها و زردپوست‌های آمریکایی سرازیر شدند، امکانات، اسلحه و زور داشتند، به آنجا رفته و آن‌ها را قتل عام کردند و آنجا را گرفتند، درست مثل کاری که صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی انجام دادند، این تمدن است؛ هیچ حیوان وحشی و درنده‌ای این کارها را نمی‌کند، امروزه برای مردم دنیا تفسیر تمدن غربی به معنای وحشی‌گری، آدم کشی و کودک‌کشی صهیونیستی است.

وی بیان کرد: یکی دیگر از مناسبت‌های پیش رو، شهادت اندیشمند و پایه گذار امنیت جامعه، شهید تهرانی مقدم رحمت الله تعالی علیه است، قدر می‌دانیم اندیشمندان ایرانی را که کاری کردند تا ما درمقابل دشمنان دست خالی نباشیم و تحت تاثیر تهدیدهای آن‌ها قرار نگیریم، بلکه آن‌ها را بترسانیم، این ها باعث شدند انتفاضه حجاره تبدیل به انتفاضه موشکی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز