خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در قزوین:

امروز آمریکایی‌ها از قدرت ما احساس وحشت می‌کنند/ساخت موشک بالستیک فراصوت اقدامی راهبردی بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۶۲۱

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: شما ببینید اکنون آمریکایی‌ها چقدر از قدرت ما احساس وحشت می‌کنند و صهیونیست‌ها چقدر حواسشان را جمع می‌کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار می‌شود با اشاره به سالگرد شهادت حاج حسن طهرانی مقدم گفت: در سالروز شهادت این مرد بزرگ که به پدر موشکی ایران معروف است قرار داریم، اکنون ما به خاطر فعالیت‌های مخلصانه و مومنانه آن شهید والامقام است که امنیت داریم و دشمنان نمی‌توانند هیچ غلطی علیه امنیت کشور ما انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: در سالروز شهادت این عزیز گرانقدر ساخت موشک بالستیک فراصوت با قابلیت مانورپذیری، توان عبور از سامانه‌های پدافند دشمنان و شکستن رکورد سرعت اقدام بسیار مهم، راهبردی و ارزشمندی بود و از همه دست اندرکاران این مهم، قدردانی می‌کنیم. 

امام جمعه قزوین ادامه داد: این دستاورد مهم حاصل تلاش‌ها و خلوص نیت حاج حسن طهرانی‌مقدم و یاران آن شهید گرانقدر بود که موجب ارتقای امنیت کشور شد، ایشان بنای این بعد از قدرت نظامی برای کشور بود که امروز بسیار در امنیت کشور نقش محوری دارد. 

وی خاطرنشان کرد: آدم‌های فریب خورده، مغرض و منافق که در گذشته شعار می‌دادند و می‌گفتند «نه غزه، نه لبنان، جانمفدای ایران»، اکنون همان‌ها پای آمریکا، اسرائیل، عربستان و انگلیس را می‌بوسند تا آن‌ها کمکشان کنند تا بتوانند شرارت‌هایشان را در مملکت ما ادامه دهند. 

خطیب نماز جمعه قزوین تاکید کرد: ما به آن‌ها می گوییم پیش از این چه غلطی کرده‌اید که اکنون بخواهید غلط جدیدی در مملکت ما بکنید، این مردم پای انقلاب و دین‌شان جان خود را گذاشته‌اند، عزیزترین فرزندانشان به شهادت رسیده‌اند، زحمت‌های بسیاری کشیده‌اند، از هیچ به قدرت بزرگ منطقه تبدیل شده‌اند، حالا شما چکار می‌خواهید بکنید.

عابدینی تصریح کرد: آن موقعی که ما دستمان خالی بود دشمن هیچ غلطی نتوانست بکند، آن زمان دشمن دستش پر بود و ما دستمان خالی بود، اکنون ما دستمان پر است، منافقین فقط دست گدایی‌شان را به سوی دشمنان اسلام دراز کرده‌اند، حال می‌خواهند چه غلطی کنند. 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار را پیش رو داریم، حقیقتا ملت ما و مسلمان‌ها باید یک سر و گردن از همه ملت‌ها جلو باشند، برای اینکه خدای متعال فرموده «اقرا باسم ربک الذی خلق»، «ن والقلم و ما یسطرون»، این‌ها سرمایه‌های ما هستند و کشورهای غیر اسلامی چنین سرمایه‌هایی را ندارند. 

وی خاطرنشان کرد: کتاب یکی از ابزارهای مهم برای باسواد شدن است، فضای مجازی و دیجیتال هم مورد استفاده همه هست اما کتاب چیز دیگری است که باید قدر آن را دانست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز