خبرگزاری کار ایران

محکومیت ۲ میلیاردی لبنیات فروشی در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۳۰۷

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت یک واحد لبنیاتی به میزان ۲ میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال در شهرستان میاندوآب خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین نجف‌زاده اظهار کرد: پرونده یک واحد تولید لبنیات به اتهام افزایش خودسرانه ۲۰ درصدی محصولات تولیدی خود به میزان دو میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان میاندوآب رسیدگی شد.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه‌نکردن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و متهم را معادل ۱۰ برابر مبلغ گران‌فروشی به پرداخت ۲۴ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

 نجف‌زاده بیان کرد: عوامل گشت مشترک تعزیرات حکومتی و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، تخلف اعلامی را در بازرسی از یک واحد تولیدی لبنیات کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

 وی در خاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir یا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.

 نجف‌زاده بیان کرد: گران‌فروشی، درج‌نکردن قیمت، خریدوفروش بر خلاف ضوابط، عرضه خارج از شبکه و نگهداری و فروش کالای قاچاق مهم‌ترین تخلفات صنفی در بخش کالا و خدمات را تشکیل می‌دهد.

 وی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت بروز تخلف، موارد را در سریع‌ترین زمان ممکن به ادارات صنعت، معدن و تجارت و بخش بازرسی این اداره کل گزارش دهند تا تخلف موردنظر در شعب تعزیرات حکومتی رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز