خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

آغاز طرح تشدید نظارت بر مشاورین املاک در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۷۴۶

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: طرح نظارت بر فعالیت مشاوران معاملات املاک در استان آغاز شد که با جدیت پیگیری می‌شود.

حسین نجف زاده  در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: این طرح به منظور نظارت بر تخلفات احتمالی به خصوص گران‌فروشی در دریافت حق کمسیون و جلوگیری از اعمال نرخ‌های بیشتر در این بخش اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح با مشارک بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی به صورت مستمر در سطح استان اجرا می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: بازرسان با حضور در واحد های مشاور املاک و بررسی اسناد و مدارک با طرفین معامله تماس گرفته و از صحت و سقم قولنامه ها و میزان دریافتی بابت حق کمسیون آنها را مورد بررسی قرار می‌دهند و در صورت تخلف تشکیل پرونده داده و جهت رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی معرفی می‌کنند.

نجف زاده از آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی خبرداد و از شهروندان درخواست کرد؛ در صورت مشاهده هرگونه تخلفات مربوط به اضافه دریافتی مشاورین املاک با هر اسم و عنوانی اعم از حق کمیسیون، حق شیرینی معامله و سهم خرید یا فروش ،موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی  www.tazirat135.ir ویا تلفن 135 به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز