خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان:

تراکم ساخت‌ و ساز در بافت تاریخی قزوین افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۱۳۶

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: سنددار شدن و تایید دفترچه تراکم چهار طبقه در بافت تاریخی از جمله اقدامات بسیار مهمی بود که با همکاری استاندار و معاون عمرانی ایشان در سطح استان صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا خزائلی در نشست مشترک اعضای شورای‌شهر و شهردار قزوین با مدیران ارشد استان گفت: خوشبختانه شاهد مدیریت متمرکز برای امور عمرانی در سطح استان هستیم و به‌عنوان یک مدیر استانی هماهنگی با مدیریت استان جزء شرح وظایفم است و هر زمان که برای پروژه‌ای فراخوانده می‌شوم از تمام توان استفاده می‌کنم تا حول پروژه مثمر ثمر باشم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین اضافه کرد: درباره سنددار شدن و تایید دفترچه تراکم چهار طبقه در بافت تاریخی، شاید هنوز هم نتوانسته‌ایم کاری که انجام شده را تبیین کنیم، این کار آسان به‌دست نیامده‌ است.

وی تصریح‌کرد: همکاری و همدلی بیش از پیش وجود خواهد داشت و تأکید دارم که دستگاه‌ها دور هم جمع شوند تا بتوانیم اثر بخش باشیم، همچنین پروژه‌های مطرح شده ممکن است در طول یک یا دو سال به نتیجه نرسد اما قطعاً آیندگان از مواهب آن بهره‌مند خواهند شد.

افزایش رضایت‌مندی مردم از مدیریت شهری در انتخابات مؤثر خواهد بود

رئیس شورای‌شهر قزوین هم در این نشست با تشکر از اقدامات صورت گرفته برای اجرای کمربندی شرق، گفت: بهره‌برداری از این پروژه باعث افزایش رضایت‌مندی مردم شده و موضوع‌هایی مانند این می‌تواند در انتخابات و حضور پای صندوق‌های رأی تأثیرگذار باشد.

علی فرمانی ادامه‌داد: امیدواریم در ادامه مسیر هم در پروژه‌ها و موضوعات خدمت به مردم، شهرداری و شورا حرکت‌های ملموسی را انجام دهند.

وی درباره پشتیبانی مدیریت شهری برای برگزاری انتخابات عنوان کرد: حمایت در برگزاری انتخابات وظیفه است، و از شهرداری درخواست داریم لایحه‌ای را برای این موضوع به شورا ارائه کند و شورا در این حوزه همراهی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز