خبرگزاری کار ایران

دستور ویژه دادستان هرمزگان جهت برخورد قاطع با صید غیر مجاز به ویژه شب چراغی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۱۲۶

مدیر کل شیلات هرمزگان با همراهی جمعی از مسئولین و جمعی از نمایندگان جامعه صیادی با دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان دیدار کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مسعود بارانی، مدیر کل شیلات هرمزگان با اشاره به ظرفیت‌های خوب استان در حوزه‌های شیلاتی و تولید بیش از یک چهارم تولیدات شیلاتی کشور در استان هرمزگان گزارشی از وضعیت فعالیت های شیلاتی و ظرفیت های حوزه شیلات ارائه کرد.

بارانی برخورداری از بالغ بر ۳۲۰هزار تن صید سالانه، بیش از ۱۹ بندر صیادی، ۳۵ هزار نفر صیاد، حدود ۵۰ هزار هکتار اراضی مستعد پرورش میگو، ۱۱۳ هزار تن ظرفیت تولید ماهیان دریایی در قفس، بیش از ۹۰ واحد صنعتی شیلاتی و ... را بخشی از ظرفیت‌های شیلاتی استان خواند.

بارانی با اشاره به حمایت های خوب استانداری و سازمان شیلات ایران از فعالیت های شیلاتی استان گفت: خوشبختانه دادستانی هرمزگان همواره حمایت های خوب از شیلات کرده است که با توجه به برنامه‌های موجود امید است شاهد افزایش این حمایت ها به ویژه در برخورد با متخلفین حوزه صید باشیم.

وی ضمن مخرب دانستن صید شب چراغی که وضعیت ذخایر آبزیان استان را به شدت تحت فشار قرار می‌دهد از دادستانی استان خواست تا بیش از پیش در راستای برخود با صید غیر مجاز از شیلات هرمزگان حمایت کند.

در ادامه دادستان مرکز هرمزگان با اشاره به اینکه فعالیت‌های شیلاتی در صدر فعالیت‌های اقتصادی استان هرمزگان قرار دارد و باید نگاه ویژه‌ای به فعالیت‌های شیلاتی در استان هرمزگان باشد گفت: بدون شک از هیچ حمایتی در راستای برخود با صید غیر مجاز دریغ نخواهیم کرد.

عارف اکبری ذخایر ارزشمند آبزیان را میراثی برای نسل آینده خواند و برخورد شدید و قاطع با همه مسببین صید غیر مجاز به ویژه صید شب چراغی را در دستور کار قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز