خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر استان:

حل مشکلات درمان بازنشستگان قزوین نیازمند واگذاری اختیار به استان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۱۱۹

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین گفت: درصورتی که مدیرعامل تأمین اجتماعی به مدیرکل تأمین اجتماعی و مدیریت درمان استان اختیار تام بدهد، مشکلات درمان استان راحت‌تر حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نشست ویژه با هدف بررسی راه حل‌های مشکل عدم قرارداد بیمارستان مهرگان با بیمه تأمین اجتماعی با حضور مدیرعامل این بیمارستان، مدیرکل تأمین اجتماعی استان، مدیریت درمان تأمین اجتماعی و نمایندگان تشکل‌های کارگری استان برگزار شد.

عیدعلی کریمی در این نشست گفت: کارگران و بازنشستگان با پرداخت سه مرحله حق بیمه به تأمین اجتماعی، هنگامی که برای درمان و دریافت خدمات تخصصی به بیمارستان‌های خصوصی مراجعه می‌کنند با مشکل مواجه می‌شوند.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین ادامه‌ داد: به نظر می‌رسد ضعف عملکرد مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی موجب عدم پرداخت مطالبات به بیمارستان‌های خصوصی شده و کارگران و بازنشستگان درگیر تبعات این معضل شده‌اند.

تا زمانی که همه تصمیم‌ها در تهران گرفته شود مشکلات درمان استان حل نمی‌شود

این فعال حوزه کارگری تصریح‌کرد: معتقدیم تا زمانی که تمام تصمیم‌ها با تهران باشد، واریزی بیمه شدگان به صندوق تهران واریز و بعد به‌صورت قطره چکانی جهت هزینه استانی آن هم بعد از فیلترینگ پرداخت شود، مشکلات موجود ادامه‌دار خواهد بود.

وی ادامه‌ داد: نتیجه تصمیم‌گیری‌ها در تهران این می‌شود که بیمارستان‌های خصوصی از مدیر درمان تأمین اجتماعی پیروی نخواهند کرد و در نهایت دود این معضلات به چشم کارگران و بازنشستگان می‌رود.

کریمی با بیان اینکه از مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تقاضا داریم هرچه سریع‌تر مشکل پرداخت مطالبات بیمارستان مهرگان را حل کند، افزود: در صورت عدم حل مشکل، عواقب مشکلات ناشی از درمان بازنشستگان برعهده شخص معاونت درمان کشور خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز