خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر استان:

زیرساخت‌های درمان استان جوابگوی نیاز جامعه کارگری قزوین نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۶۶۸

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین گفت: جامعه کارگری استان در بخش درمان با مشکلات جدی مواجه هستند و وجود صرفا دو بیمارستان تامین اجتماعی جوابگوی نیازهای استان نیست و لازم است زیرساخت‌های بخش درمان ارتقا پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عیدعلی کریمی در مراسم روز جهانی کارگر که در دانشگاه کار برگزار شد، گفت: تفزایش دستکزد به میزان 57 درصد یکی از اقدامات قابل تقدیر بود اما در حال حاضر عدم ثبات قیمت‌ها و تروم از مشکلات موجود است و جامعه کارگری انتظار دارد با ثبات قیمت‌ها قدرت خرید آن‌ها حفظ شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین ادامه داد: کارگران برای تحقق شعار سال از نقش قابل توجهی برخوردار هستند و لازم است امنیت شغلی جامعه کارگری حفظ شود و قردادهایی که با آن‌ها منعقد می‌شود ماهانه و فصلی نباشد؛ این امر در کنار اخذ سفته امنیت شغلی را از کارگران می‌گیرد.

وی عنوان کرد: با افزایش بازرسی‌ها و نظارت‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌توان به کاهش تخلفات و فرار بیمه‌ای کارفرمایان و پرداخت حقوقی کمک کرد.

کریمی گفت: واگذاری شرکت‌های خصوصی به بخش خصوصی که در مواردی مشکلاتی را ایجاد کرده در سفر رئیس جمهور به استان مورد تاکید قرار گرفت که امیدواریم روند بررسی این موضوع و پرداخت مطالبات کارگران تسریع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز