خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

۱۱۴ شکایت مردمی در جهاد کشاورزی قزوین بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۸۳۱

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۴ فقره درخواست و شکایات مردمی به این مدیریت ارسال شده است.

به گزارش ایلنا، حمید زینالی با اعلام این خبر گفت: از این تعداد شکایات واصل شده ۵۴ مورد مربوط به سامانه سامد است که با موضوعات آب و خاک، تسهیلات، امور اراضی ، مطالبات گندم‌کاران، تخلفات نانوایان و سایر موارد ثبت شده است.

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: همچنین ۴۵ مورد گزارشات مردمی به‌صورت تماس تلفنی دریافت شده که موضوعاتی همچون تغییرکاربری اراضی کشاورزی، تخلفات نانوایان، اصناف و بذر را شامل می‌شود.

به گفته این مسئول‌ میانگین مدت زمان پاسخ‌گویی به شکایات مردمی  ۳ روز بوده است.

زینالی خاطر نشان کرد: همجنین ۳ فقره شکایت از دفتر بازرسی استانداری قزوین، ۵ فقره شکایت از دفتر بازرسی وزارت متبوع و ۷ مورد شکایت از سامانه اداره کل بازرسی استان قزوین به این سازمان واصل شده است.

وی افزود: مهمترین موضوعات این شکایات رسیدگی به رفع تداخلات اراضی، نحوه عملکرد نانوایی‌ها، شیوه توزیع آب، درخواست سند جهت اراضی، مجوز احداث گل‌خانه، تعیین تکلیف زمین واگذاری اراضی و تمدید پروانه بهره‌برداری بوده که همه درخواست‌ها رسیدگی و پاسخ لازم در میانگین مدت زمانی ۷ روز تهیه و ارسال شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز