خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی فرمانداری آمل خبرداد؛

خسارت سیل به خانه‌های شهری و تاسیسات برقی آمل

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۷۴۵

معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان آمل گفت: باران شدید شنبه شب در شهرستان آمل باعث جاری شدن سیل در برخی روستاها، آبگرفتگی منازل شهری و خرابی تاسیسات برقی شد.

به گزارش ایلنا، مجتبی نجفی گفت: در مدت کمتر از دو ساعت، بیش از ۳۲ میلیمتر باران در سطح شهرستان آمل بارید.

وی افزود: همزمان با بارش شدید باران همراه با آذرخش، ۱۴ دستگاه ترانس برق و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی دچار خسارت شدید و از کار افتاد و بر اساس برآورد‌ها بیش از ۵۰ میلیارد ریال خسارت برجای گذاشت.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان آمل ادامه داد: به علت شدت بارش باران سیل آسیا به جاده‌های ارتباطی ۴ تا ۵ روستا خسارت وارد کرد که بلافاصله با ورود عوامل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای بخشی از مسیر بهسازی و تردد اولیه برقرار شد.

نجفی گفت: حجم آورد باران در سطح شهر علاوه بر ایجاد ترافیک سنگین درون شهری باعث هدایت آب به سمت برخی خانه‌های شهروندان شده بود.

وی اضافه کرد: بر اساس گزارش‌های اولیه بیش از ۴۰ خانه درون شهری دچار آبگرفتگی شد که بلافاصله با حضور عوامل آتش نشانی، پسماند و مدیریت بحران شهرداری آمل خدمات رسانی و تخلیه آب انجام شد.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه آمل یادآور شد: برآورد خسارت‌های کلی در دست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز