خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری لرستان خبر داد ؛

آغاز عملیات اجرایی مهم ترین پروژه شهری خرم‌آباد/این طرح تأثیر به سزایی در کاهش ترافیک دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۲۰۵

معاون استاندار لرستان از آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح بلوار شریعتی خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش ایلنا ، احمدرضا دالوند در حاشیه جلسه شورای فنی استان در جمع خبرنگاران ، با بیان اینکه موضوعات و مباحث فنی بر اساس بازدید ناظرین از پروژه‌ها در این شورا مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، اظهار کرد: در این جلسه مباحث فنی چهار پروژه چهارخطه الیگودرز-خان‌آباد، خرم‌آباد- کوهدشت، ساماندهی مسیر ورودی خرم‌اباد(گیلوران و میدان بهشت) و تقاطع غیرهمسطح شریعتی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس گزارش ناظرین و ارزیابی‌های انجام شده تذکرات لازم به پیمانکاران داده و پس از رفع نواقص در جلسه بعدی شورای فنی نتیجه کار گزارش داده می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان به پروژه تقاطع غیرهمسطح بلوار شریعتی خرم‌آباد اشاره کرد و با بیان اینکه این طرح حدود دو ماه‌ پیش توسط استاندار محترم کلنگ‌زنی شد، گفت: این طرح یکی از پروژه‌های مهم شهری خرم‌آباد به حساب می‌آید که تاثیر به‌سزایی در کاهش ترافیک دارد.

دالوند با بیان اینکه در این بازه زمانی دو ماهه تاسیسات زیربنایی مانند شبکه فاضلاب، آب و... که از محل اجرای پروژه عبور می‌کرد، جابجا شدند ، خاطرنشان کرد: اکنون قرارداد تقاطع غیرهمسطح بلوار شریعتی به پیمانکار ابلاغ شده و طی چند روز آینده کارگاه به صورت رسمی به قرارگاه خاتم‌الانبیا تحویل و عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: قرارداد این پروژه ۱۸ ماهه است اما با توجه به جلساتی که با پیمانکار(قرارگاه خاتم‌الانبیا) برگزار شده به شرط تامین منابع مالی از طرف شهرداری خرم‌آباد زودتر از موعد به بهره‌برداری می‌رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز