خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا از عدم ساماندهی وانت بار های میوه فروشی در اردبیل؛

وعده های بی عمل

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۶۲۱

حضور وانت بارهای میوه فروش در خیابان های شهر اردبیل در چندین سال گذشته موجب ایجاد ترافیک و نارضایتی شهروندان شده است.

به گزارش خبرنگار  ایلنا، حضور وانت بارهای میوه فروش در گوشه و کنار خیابان های اردبیل از چند سال گذشته معضل جدی برای مردم به شمار می رفته و موجب ایجاد ترافیک و نارضایتی شهروندان شده است.

در چندین ساله گذشته مسئولان همچنان وعده های ساماندهی وانت بارها را به مردم می دهند اما  برنامه مدونی برای اجرای این طرح ندارند با اینکه هر بار قول ساماندهی صددرصدی را به مردم می دهند اما همیشه این قول ها نیز بی نتیجه می ماند.

در سال گذشته شهردار اردبیل دوباره برنامه ساماندهی وانت بارها را مطرح کرد و مقرر گشت امسال این برنامه اجرایی شود که در این راستا جلساتی با مسئولان مرتبط برگزار شد.

ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش در دستور کار شهرداری اردبیل

محمود صفری روز یکشنبه در جلسه ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش در اردبیل اظهار کرد: با توجه به این‌که وانت‌بارهای یاد شده در شهر موجب ایجاد ترافیک و نارضایتی شهروندان شده ، بنابراین ساماندهی آنها جزو اولویت‌های اصلی شهرداری در سال جاری قرار گرفته است.

وی هدف از اجرای طرح ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش در اردبیل را جلب رضایتمندی مردم دانست و افزود: قرار است بازارچه‌های مختلف میوه‌ و تره‌بار ایجاد و تحویل فعالان این عرصه شود.

شهردار اردبیل ادامه داد: ایجاد بازارچه‌های میوه و تره‌بار در نقاط مختلف شهر اقدامی ارزشمند جهت نظم و ساماندهی وانت‌ بارهای میوه‌فروش است که تحقق آن منجر به کاهش ترافیک در اردبیل خواهد شد.

صفری با درخواست کمک از راهنمایی و رانندگی در بحث ساماندهی وانت‌بارها گفت: با ساماندهی وانت بارها از ایجاد ترافیک و همچنین سد معبر و سایر مشکلات در این نقاط مختلف شهر جلوگیری می‌شود.

وی بیان کرد: این طرح برای رفاه حال مردم و همچنین رعایت نظافت شهری انجام می‌گیرد و از وانت‌بارها هم انتظار داریم در تحقق این امر شهرداری را همراهی کنند.

شهردار اردبیل همچنین از تجهیز خودروهای راهنمایی و رانندگی به دوربین‌های محرک جهت کنترل ترافیک خبر داد و گفت: در ادامه هوشمندسازی شهر و کنترل ترافیک، تقاطع‌ها و خیابان‌های اصلی به دوربین کنترل ترافیک مجهز می‌شود.

راهنمایی و رانندگی یاری گر شهرداری در ساماندهی وانت بارها خواهد بود

منوچهر علیپور، رئیس پلیس راهور شهرستان اردبیل هم در این جلسه از آمادگی راهنمایی و رانندگی شهرستان اردبیل برای ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش خبر داد ‌و گفت: ساماندهی وانت‌بارها در کاهش ترافیک سطح شهر موثر بوده و راهنمایی و رانندگی در اجرای این طرح یاریگر شهرداری است.

وی افزود: ساماندهی وانت‌بارها از کنار خیابان‌ها و معابر شهری یکی از مطالبات مردم طی سال‌های گذشته است و تلاش می‌کنیم هر چه سریع‌تر ساماندهی آنها عملیاتی شود.

امیدواریم مسئولان این بار بتوانند با عزم راسخ در راستای اجرایی کردن این هدف قدم بردارند و  وانت بارهایی را که با حضور در کنار خیابان ها موجب ایجاد نارضایتی مردم شده اند را ساماندهی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز