خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون استان خبر داد؛

اعطاء 397 فقره تسهیلات مشاغل خانگی در استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۵۹۶

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 397 فقره تسهیلات مشاغل خانگی اعطاء شده است، گفت: در این بازه زمانی در مجموع 328 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا، جمشید امیدی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون در استان مرکزی 1150 میلیارد ریال اعتبار تسهیلات مشاغل خانگی ابلاغ شده که تاکنون 1090 میلیارد ریال آن تخصیص یافته است. همچنین از مجموع متقاضیان دریافت تسهیلات مشاغل خانگی 28.5 درصد موفق به دریافت این تسهیلات شده‌اند.

وی به تعداد پرونده‌های معرفی شده به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی اشاره کرده و ادامه داد: در این بازه زمانی و در سطح استان مرکزی 1237 متقاضی دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در این رابطه اظهار داشت: از این تعداد 343 پرونده از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، 45 پرونده از سوی اداره‌‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، 518 پرونده از سوی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت و 331 پرونده از سوی سازمان جهاد کشاورزی بوده است.

امیدی تصریح کرد: پست بانک، رفاه کارگران، مهر ایران، توسعه تعاون، ملت، ملی، صادرات و تجارت، بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در استان مرکزی هستند که می‌طلبد در پرداخت این تسهیلات اقدامات و تلاش لازم را داشته باشند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز