خبرگزاری کار ایران

در تماس با ایلنا مطرح شد؛

گلایه خانواده‌ها نسبت به عدم تعیین نرخ شهریه مدارس غیردولتی در ایذه

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۹۸۴

والدین برخی از دانش آموزان در ایذه طی تماس با خبرگزاری ایلنا در خوزستان با توجه به گذشت حدود یک ماه و نیم از سال تحصیلی جدید، نسبت به عدم تعیین نرخ شهریه مصوب برای مدارس پیش دبستانی در این شهر ابراز گلایه‌مندی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این والدین ضمن ابراز گلایه مندی از مسئولان آموزش و پرورش شهرستان می‌گویند: حدود یک ماه و نیم از سال تحصیلی گذشته ولی تا کنون مسئولان آموزش و پرورش تعیین نکرده‌اند که هزینه شهریه پیش دبستانی غیردولتی چقدر است و والدین در بلاتکلیفی به سر می برند و کسی پاسخگو نیست.

آنها افزودند: چند باری به اداره آموزش و پرورش مراجعه کردیم ولی کسی به ما درباره نرخ کرایه سرویس و شهریه مدارس غیردولتی پاسخگو نبود و فقط به ما گفتند بعداً خودمان اعلام خواهیم کرد. 

یکی از والدین می‌گوید: پسرم را در یکی از مدارس پیش دبستانی غیردولتی ثبت نام کردم که به ما گفتند فعلا آموزش پرورش برای شهریه نرخی را به ما اعلام نکرده و هیچ مبلغ مصوبی در اختیار ما نیست. علی الحساب یک مبلغی پرداخت کنید تا بعداً که نرخ مصوبی اعلام شود. 

یکی دیگر از این والدین نیز گفت: مدیر یکی از پیش دبستانی‌های غیر دولتی هم چندبار به اداره آموزش و پرورش مراجعه کرده اما به او هم  جواب قانع کننده‌ای درباره نرخ شهریه نداده‌اند و مدام به همه اعلام می کنند رئیس اداره آموزش و پرورش در محل کار حضور ندارد و یا جلسه است.

سیده فرانک موسوی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان در این باره به ایلنا گفت: پس از ثبت نام در سامانه تعلیم و تربیت وزارت و ذکر امکانات موجود، سامانه مبلغ دقیق شهریه را اعلام می‌کند. 

وی در خصوص گلایه‌مندی برخی از خانواده‌ها به دلیل عدم تعیین شهریه مصوب تا این لحظه و سرگردانی ایجاد شده، تصریح کرد: هنوز نرخی برای شهریه مدارس غیر دولتی اعلام نکرده‌ایم و تازه این هفته به ما ابلاغ و مصوب شده است.

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز