خبرگزاری کار ایران

توقیف محموله ۵۰۰ کیلویی شیشه در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۰۰۴

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در ارومیه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار رحیم جهانبخش در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، در پی دریافت یک خبر موثق مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از مرزهای شرقی به داخل کشور ضمن تکمیل اقدامات اطلاعاتی، همه مسیرهای احتمالی ورود این محموله را شناسایی کردند.

وی افزود: پس از ورود خودرو به داخل استان، به صورت نامحسوس تحت تعقیب قرار گرفته  و در یکی از محلات ارومیه خودروهای مورد نظر توسط عوامل انتظامی متوقف شدند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: مأموران در اقدام هوشمندانه با هماهنگی مرجع قضایی، در بازرسی از مخفیگاه متهمان در پوشش (دستگاه های سنگین صنعتی) مقدار ۵۰۰  کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه را کشف و ضبط کردند.

وی تصریح کرد: در این راستا ۶ نفر سوداگر مرگ دستگیر و ۵ دستگاه خودرو نیز توقیف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار جهانبخش در پایان با اشاره به نقش مهم فراجا در مبارزه با مواد افیونی، خاطرنشان کرد: خادمان مردم در انتظامی استان در جهت ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و بدون شک اقدامات شبانه روزی پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر نقش بی‌بدیلی در ارتقاء امنیت اجتماعی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز