خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس خبرداد؛

هجدهمین اجلاس خیرین سلامت در شیراز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۳۴۶

اهدای ۱۰۴۲ میلیارد تومان کمک مالی از سوی خیران تامین سلامت فارس

مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس از برگزاری هجدهمین اجلاس خیرین سلامت در نهم آبان ماه، پس از ۴ سال وقفه ناشی از شیوع کرونا در شیراز خبرداد.

به گزارش ایلنا، علی اکبر رامجردی با بیان اینکه اهدای ۱۰۴۲ میلیارد تومان کمک مالی از سوی خیران تامین سلامت فارس در ۴ ساله اخیر در حوزه سلامت استان قابل توجه است، افزود: در بین این افراد هم جوانان، هم سالمندان و هم میانسالان مشاهده می‌شوند و سوق دادن این کمک‌ها به سمت فعالیت‌های پیشگیرانه و بهداشتی در راستای ارتقای سطح سلامت مردم نیز هست.

وی با اشاره به اینکه در ۴ سال گذشته بیش از یک هزار و 42 میلیارد تومان از سوی خیرین استان به حوزه سلامت کمک شده است، تصریح کرد: مهم‌ترین اولویت مجمع خیرین تامین سلامت تکمیل پروژه های نیمه تمام است و سال گذشته این تعداد ۴۰۰ مورد بود که با پیگیری‌ها، ۶۰ تا ۷۰ درصد این تعداد تکمیل شده است.

رامجردی گفت: تغذیه رایگان شیر به دانش آموزان، مادران باردار و نیز تامین شیر و تجهیز ناوگان خودرویی آمبولانس از دیگر فعالیت‌های مجمع خیرین سلامت استان است.

مدیر سازمان‌های مردم نهاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین نگهداشت مراکز خیرساز را از دیگر اولویت های مجمع خیرین دانست. 

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به وضعیت نامناسب تغذیه کودکان در مناطق محروم استان، از پیگیری برای رفع این معضل به همت مجمع خیرین تامین سلامت استان خبر داد که با اجرای طرح توزیع شیر رایگان برای دانش آموزان مناطق محروم، با مشارکت استانداری فارس و یکی از شرکت های صنایع غذایی شیراز در تامین هزینه شیر سالیانه برای هزار دانش آموز ساکن مناطق محروم استان همراه بوده است.

رامجردی، نوسازی ناوگان پیش بیمارستانی و آمبولانس‌های اورژانس فارس، همچنین تامین تغذیه مادران باردار نیازمند را از دیگر محورهای مشارکت خیرین عرصه سلامت استان از سال 98 تاکنون عنوان کرد و افزود: حضور خیرین در روزهای سخت برای کمک به حوزه سلامت، پررنگ تر می‌شود.

معاون مجمع خیرین تامین سلامت فارس نیز با اشاره به برگزاری  هجدهمین اجلاس خیرین سلامت در شیراز گفت: در این اجلاس از ۱۰۹ خیر برگزیده استان تجلیل می شود؛  59 نفر از این برگزیدگان از شیراز و  57 نفر از شهرستان‌ها ی استان هستند.

 حمیدرضا قاسم پور با اشاره به اینکه مسن ترین خیر برگزیده ۹۱ سال و جوان ترین آنها ۳۹ ساله هستند، افزود: 23 نفراز این خیرین برگزیده بانوان و 86 نفر آقایان هستند. اما بیشترین مقدار کمک توسط فاطمه صفوی به ارزش ۱۸۶ میلیارد تومان کمک صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز