خبرگزاری کار ایران

بیش از ۲۰۰ برنامه برای بسیج دانش‌آموزی در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۱۰۲

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه از سوی سازمان بسیج دانش‌آموزی به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، ابراهیم رسولی‌فر در آستانه روز دانش‌آموز و فرارسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی ضمن محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی گفت: به منظور آشنایی نسل جوان و به‌ویژه دانش‌آموزان با جنایت‌های رژیم صهیونیستی پویشی با عنوان پویش "حقوق منهای بشریت" برنامه‌ریزی شده که دانش‌آموزان با پاسخ به سوالات مطرح شده با اهداف و نیات شوم دشمنان انقلاب اسلامی آشنا می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین عنوان کرد: یکی از برنامه‌های شاخص این هفته، افتتاحیه اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی به جنوب کشور است که روز شنبه ۶ آبان با اعزام ۸ دستگاه اتوبوس از شهرستان‌های البرز و آوج این برنامه آغاز خواهد شد و تا ۱۹ آبان بیش از یک‌هزار نفر از دانش‌آموزان مدارس دخترانه به سفر معنوی اعزام خواهند شد.

وی عنوان کرد: میثاق با شهدا و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، قرائت بیانیه در جایگاه نماز جمعه توسط دانش‌آموزان، پویش«حقوق منهای بشریت، طوفان الاقصی»، «برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت» تهیه کلیپ و فایل و دست نوشته در خصوص معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری برنامه های علمی، برنامه ها و مسابقات فرهنگی و ورزشی بخشی از برنامه‌های این هفته است.

وی مطرح کرد: یکی از برنامه‌های مهم و اثر گذار این هفته برپایی زنگ گفت‌وگو با حضور دانش‌آموزان است که در آن، مسئولین، افراد و شخصیت‌ها از نهادها و ادارات مختلف با هماهنگی آموزش وپرورش در مدارس حضور می‌یابند و در قالب جهاد تبیین به سوالات و شبهات دانش آموزان پاسخ می‌دهند و باعث می‌شود تا دانش‌آموزان با مسیولان ارتباط مستقیم داشته باشند.

رسولی‌فر گفت: روز ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی اعلام شده و همه اقشار جامعه در این یوم الله و در این پیروزی نقش آفرین داشته‌اند و از همه اقشار بویژه دانش‌آموزان عزیز دعوت می‌کنیم که در این راهپیمایی حضور یابند و انزجار و خشم خود را از جنایت‌های آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز