خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهور دستور صدور مجوز زیست محیطی سد معشوره لرستان را صادر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۴۷۴

استاندار لرستان گفت: رئیس جمهور دستور صریح نسبت به صدور تاییدیه زیست محیطی و مجوز ماده ۲۳ سد معشوره را صادر کرد.

به گزارش یکشنبه شب ایلنا از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان فرهاد زیویار افزود: در جلسه امروز هیات دولت گزارشی از روند طرح های استان ارایه شد که رئیس جمهور در این جلسه ضمن دستور صریح برای برخی از طرح‌های استان، به رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور برای موارد زیست‌محیطی برای صدور مجوز ماده ۲۳ در سازمان مدیریت به منظور ادامه و تسریع در ساخت سد معشوره دستور داد و مقرر شد که اقدامات و پیگیری های لازم از جانب استاندار در این زمینه صورت پذیرد.

استاندار لرستان با بیان اینکه در این جلسه به تبیین، طرح مسائل، مشکلات و نیازمندی‌های استان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، زیرساختی، و سرمایه‌ انسانی پرداخته شد افزود: گزارش ارائه شده از طرح های استان مورد توجه اعضای هیات دولت به منظور بررسی و تامین اعتبارات مکفی برای حل مشکلات قرار گرفت.

زیویار گفت: همچنین مطالبات استان از تامین اعتبار ویژه برای سدهای استان، مشکلات نهضت ملی مسکن و محدودیت‌های تامین زمین در استان، تامین اعتبار لازم به منظور شبکه‌های زیرساختی حوزه راه، تکمیل و ارتقای پروژه‌های حوزه آب و فاضلاب استان و پروژه‌های آماده بهره‌برداری دور اول سفر رئیس جمهور به لرستان نیز مطرح شد.

به گفته وی هیات وزیران همچنین، ضمن اعلام نظر درباره تعدادی از طرح‌ها و مسائل استان لرستان برای پیگیری و تکمیل و رفع نواقص موضوعات مربوط اعلام آمادگی کردند.

بنابر این گزارش، جلسات هیات دولت براساس برنامه مدون از سوی نهاد ریاست جمهوری برای استانداران مصوب شده است که هر یک از استانداران در موعد مقرر خود در جلسه هیات دولت حاضر شده و مسائل استان را تبیین خواهد کرد.

سد معشوره از کلان طرح‌های بلاتکلیف و نیمه کاره لرستان با قدمت حدود دو دهه است که در سفر آذر ماه ۱۴۰۰ رئیس جمهور به لرستان نیز جزو مصوبات بود اما روند اجرایی و تعیین تکلیف آن شتاب چندانی نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز