خبرگزاری کار ایران

بوستان شهربانو وکیل‌آباد به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۴۹۱

مراسم افتتاح بوستان شهربانو وکیل آباد و ۲۷ پروژه شهری منطقه ۹ شهرداری مشهد در حوزه‌های فضای سبز، عمرانی و زود بازده با حضور معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور، استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد و همچنین جمعی از مدیران استانی و شهری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، در بخشی از این مراسم تفاهم نامه‌ای بین شهرداری و معاونت امور بانوان و خانواده رئیس جمهور منعقد شد و این بوستان به صورت رسمی برای استفاده از بانوان در دسترس قرار گرفت.

محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهد در آیین افتتاح این بوستان اظهارداشت: بوستان شهربانو وکیل آباد از مدرن‌ترین و جذاب‌ترین بوستان‌های بانوان کشور است.

وی ادامه داد: این بوستان دارای معماری فوق العاده‌ای است؛ در طراحی و ساخت این بوستان ۷ هکتاری تلاش شده تا از تمامی فضاهای طبیعی به بهترین نحو استفاده تفریحی، فرهنگی و ورزش صورت بگیرد.

شهردار مشهد بیان داشت: در روزهای آتی رصد خانه مشهد، بوستان بانوان کوهسنگی و تقاطع چهارسطحی آزادگان و پارک برکت به بهره‌برداری می‌رسد.

قلندر ادامه داد: تلاش مدیریت شهری ارائه خدمت بی منت به شهروندان و زائران است، حال خوب مردم در زمان حضور در شهر از اهداف اساسی مدیریت شهری بوده که به صورت مستمر در حال انجام است.

وی گفت: به حوزه زنان و بانوان نگاه ویژه‌ای داریم؛ در راستای توجه به بانوان و جایگاه آنان جشنواره خورشید را برگزار کردیم و توانستیم به سوی روشنگری برویم به شکلی که امروز بسیاری از خبرنگاران حاضر در آن جشنواره واقعیت‌های جایگاه زن ایرانی را به گوش جهانیان می‌رسانند.

بوستان شهربانو با مساحت ۷ هکتاری، شرایط منحصر به‌ فردی دارد و فضایی نوین و مناسب در اختیار بانوان مشهد قرار خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز