خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین:

آماده دعوت از رئیس بانک مرکزی برای نشست با فعالان اقتصادی قزوین هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۴۵۵

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین گفت: ما آمادگی داریم که از ریاست بانک مرکزی کشور دعوت کنیم تا در نشستی با اعضای اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی استان و پس از شنیدن مشکلات توسط نمایندگان شما، تصمیم‌گیری درسطح ملی داشته باشند تا مشکلات بانکی فعالان استان ما و دیگر مناطق کشور رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسین رجبی در دیدار با اعضای هیات رئیسه و هیات نمایندگان اتاق قزوین گفت: این نشست باید زودتر از این برگزار می‌شد، از صحبت‌های شما بیشتر به عمق مشکلات عرصه تولید پی بردم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین ادامه داد: رابط  دادستانی عمومی و انقلاب قزوین با فعالان اقتصادی معرفی می‌شود و با حفظ حرمت و شأن اعضای اتاق بازرگانی قزوین، آن‌ها می‌توانند مسائل خود را به اتاق قزوین انعکاس دهند تا ازطریق ارتباط مستقیم اتاق قزوین با  نماینده دادستانی این مسائل تاحصول به نتیجه به صورت ویژه پیگیری شود.

این مقام قضایی استان اظهار کرد: معیشت، یک مساله بسیار مهم است که با کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه ارتباطی دوسویه دارد.

وی ادامه داد: نگاهی به شعارهای راهبردی  تعیین شده رهبری در 10 سال اخیر، نشانگر توجه فوق‌العاده ایشان به مقوله تولید و رونق اقتصادی است و باید مدیران اجرایی از صدور و اجرای بخشنامه‌های مخل تولید خودداری کنند.

رجبی گفت: سعی می‌کنیم پس از این در بازدیدهای میدانی  از واحدهای صنعتی حضور فعال داشته باشیم و مشکلات آن‌ها را براساس مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی به‌صورت ضربتی رفع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید دست تولیدکنندگانی را که در شرایط تحریم، جانانه به مردم خدمت می‌کنند، بوسید؛ چراکه  اعتقاد داریم خدمات فعالان اقتصادی در شرایط فعلی برابر و حتی بیشتر از ایثارگری‌های صورت گرفته در طول دوران دفاع مقدس است و سعی می‌کنیم با استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی نگذاریم مهر گرفتاری‌های قانونی برپ یشانی تولید کنندگان ما نقش بندد.

ایجاد احساس امنیت اقتصادی برای فعالان بخش خصوصی در شرایط تحریمی، رسیدگی به وضعیت قطع برق صنایع در آب و هوای گرم و قطع گاز در فصول سرد سال و تاثیرات آن بر روند تولید، درخواست افتتاح هرچه سریعتر گمرک چرم‌سازی شهرک صنعتی پاسارگارد، اختلال در روند کاری بیش از ۵۰۰۰ شرکت فعال کشور به دلیل تعلیق ناگهانی کارت‌های بازرگانی آن‌ها و عدم اجرای صحیح قانون بهبود کسب و کار ازجمله دغدغه‌هایی بود که در این نشست مطرح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز