خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده سپاه پاسداران:

قرارگاه امام حسن(ع) برای حل مشکلات برزمین مانده اقدام می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۵۹۱

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: قرارگاه پیشرفت امام حسن مجتبی(ع) با الهام از جهادسازندگی فعالیت می‌کند تا حل مشکلات برزمین مانده را ممکن سازد، قراردادهایی که با دستگاه‌ها منعقد می‌شود برای نظم امور خوب است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قزوین، سردار علی فدوی در آیین انعقاد قراردادهای قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) که در سالن اجتماعات سپاه استان برگزار شد، گفت: هدف ما خدمت به مردم است که بسیج، سپاه پاسداران و دولت ظرفیت بزرگی را پای کار آوردند تا به سهم خود باری از دوش مردم برداریم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به خدمات شایسته جهاد سازندگی در دوران انقلاب گفت: با تشکیل جهاد سازندگی بسیاری از مشکلات مناطق محروم برطرف شد و اگر جهاد سازندگی ادغام نمی‌شد امروز هیچ نقطه محرومی در داخل کشور نبود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان کشور و بسیج سازندگی گفت: در استان‌های مختلف مانند خوزستان و کهگیلویه که از منابع آبی خوبی برخورداراند روستاهای زیادی از آب آشامیدنی بی‌بهره بودند که با تلاش قرارگاه و همکاری دستگاه‌ها در برخی نقاط تا ۱۰۰ درصد طرح‌های آبرسانی محقق شده است. 

وی گفت: قزوین جزء استان‌های خشک نبوده و‌ چالش‌های بی‌آبی که در سال‌های اخیر تشدید شده با مدیریت جهادی و علمی قابل حل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز