خبرگزاری کار ایران

شهرداری بدهکار دانه درشت مدیریت پسماند همدان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۹۱۹

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری همدان گفت: سازمان‌ها و مناطق زیرمجموعه شهرداری همدان ۸۵۰ میلیارد ریال به مدیریت پسماند این شهر بدهی دارند.

به گزارش ایلنا از همدان، بابک مهدی آزاد امروز در صحن شورای اسلامی شهر همدان گفت: این بدهی مربوط به ارایه خدمات و سایر امور توسط سازمان پسماند است که همچنان نسبت به پرداخت آن اقدامی نشده و نیاز مبرم داریم.

وی اضافه کرد: هم اکنون در آستانه فصل سرما و بارش‌ها نیاز به تعمیر، اصلاح و نوآوری تجهیزات به ویژه دستگاه‌های نقلیه داریم و انتظار می‌رود شورای اسلامی شهر همدان نیز در تامین منابع مالی اقدام لازم را دشته باشد.

آزاد خاطرنشان کرد: پرداخت ۱۰ درصد از این بدهی مالی نیز بخش مهمی از مشکلات و دغدغه‌های سازمان مدیریت پسماند را برطرف می‌کند.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان نیز در این نشست گفت: مناطق و سازمان‌ها در پرداخت بدهی به سازمان مدیریت پسماند باید متعهد باشند.

مهدی حیدری افزود: پسماند یکی از حوزه‌های مهم مدیریت شهری همدان است و باید از بهترین تجهیزات و امکانات برخوردار باشد.

وی با تاکید بر ایجاد سلول دفن زباله در همدان، اضافه کرد: سایت دفن زباله به ویژه در حوزه بهداشت اصولی نیست و نیاز به ایجاد سلول دارد.

وی با اشاره به اینکه ارتفاع دفن زباله در سایت بالا رفته است، بیان کرد: این اقدام در ایجاد سلول‌ها، در راستای حفظ محیط زیست بسیار موثر است و انتظار می‌رود در طرح‌های اجرایی شهرداری همدان لحاظ شود.

حیدری عملکرد مدیریت سازمان پسماند شهرداری همدان را مطلوب دانست و گفت: شورای اسلامی شهر همدان هر آنچه قانون اجازه بدهد، از مدیریت پسماند کوتاهی نخواهد داشت.

رییس شورای اسلامی شهر همدان نیز خواستار پرداخت مطالبات مدیریت پسماند شهرداری همدان شد و افزود: مدیریت پسماند یکی از سازمان‌های مهم مدیریت شهری است.

محمود مسگریان افزود: تعمیر اصلاح و نوآوری تجهیزات خودرویی مدیریت پسماند باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز