خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر در گفت و گو با ایلنا هشدار داد ؛

بیش از 190 ساختمان اداری و تجاری ارومیه نا‌ایمن هستند/ در صورت وقوع حادثه، خسارت‌ها جبران ناپذیر خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۲۵۸

رئیس کمسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر ارومیه گفت: ساختمانها و ساخت و سازهای پرخطر و ناایمن شهر ارومیه باید مورد توجه قرار گیرند.

مرتضی منافی در گفت و گو با ایلنا بیان کرد: تعداد ۱۸ ساختمان در منطقه یک، ۳۰ ساختمان در منطقه دو، ۴۰ ساختمان در منطقه سه، ۴۳ ساختمان در منطقه چهار و دو ساختمان در منطقه پنج ناایمن گزارش شده اند که از سوی آتش نشانی نیز ۵۷ ساختمان و از سوی سازمان سرمایه گذاری نیز سه ساختمان هم  گزارش شده که ناایمن هستند.

منافی تصریح کرد: در راستای توجه به سلامت شهروندان و حفظ محیط زیست و مقابله با دفن غیراصولی پسماندها، نظارت دقیق بر عملکرد دستگاههای مربوط در خصوص پیگیری حقوق عامه مورد توجه قرار گرفته و باید در کارگروه پسماند پیگیری شود و برای این امر با استفاده از اعتبارات ملی سایت دفن زباله نازلو با مطالعات دقیق و علمی مورد بهره برداری عملیاتی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه بیشتر  ساختمانهای  ناایمن  شهر  اداری و تجاری هستند ،گفت: از این رو صدور اخطار  برای این اماکن لازم و ضروری است  زیرا  در صورت وقوع حادثه، خسارت‌ها جبران ناپذیر خواهد بود  اگر چه  پیگیری های جدی در این زمینه صورت گرفته است.

وی تأکید کرد: وقوع سیلابهای ناگهانی در نقاط مختلف کشور خسارات جانی و مالی زیادی را در پی داشته که هشدارهای لازم برای،شهرداری و مدیریت اجرایی داده شده است که حتما پیش بینی های لازم و اقدامات اساسی برای جلوگیری از وقوع اتفاقات مشابه در ارومیه به کار گرفته شود.

گفت وگو: بیتا اختیاری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز