خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری سه برابر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۸۴۷

استاندار فارس گفت: بیش از سه برابر مصوبات سفر اول رئیس جمهور به استان فارس برای سفر دوم پیشنهاد شده که امیدواریم مورد تایید دولت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدهادی ایمانیه شامگاه جمعه در جلسه شورای اداری استان فارس که با حضور رئیس جمهور و شماری از اعضای هیأت دولت سیزدهم برگزار شد گفت: تسهیلات ۱۱ برابری نسبت به سفر اول آیت الله رئیسی برای سفر دوم پیشنهاد شده است.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم ۱۰۳ نقطه حادثه خیز استان فارس بهسازی شده است.

استاندار فارس گفت: این اراده در سطح استان وجود دارد که وضعیت نامناسب بافت تاریخی شهر شیراز از وضعیت نامناسب کنونی درآید البته با توجه به حفظ و احیاء میراث فرهنگی و تاریخی ارزشمندی که در دل این منطقه وجود دارد.

وی اظهار کرد: در سفر کنونی رئیس جمهور به استان فارس پروژه های عمرانی،فرهنگی، خدماتی و بهداشتی بسیاری افتتاح شد و در اختیار اهالی فارس قرار گرفت.

ایمانیه افزود: شیراز کتابخانه مرکزی ندارد و اگر مورد قبول ریاست جمهوری قرار گیرد که بخشی از بودجه ساخت این مجموعه تامین شود این آمادگی نیز وجود دارد که نیمی از اعتبارات ساخت کتابخانه مرکزی شیراز در استان فارس تامین شود.

وی در پایان از آیت الله رئیسی درخواست کرد که مجوز مولدسازی به استان داده شود تا به واسطه آن بخش اعظم پروژه‌های نیمه تمام فارس تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز