خبرگزاری کار ایران

اهتمام به اجرای طرح‌های فاضلاب روستا‌یی در سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۷۷۳

همزمان با سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان فارس و با حضور وزیر نیرو، طرح شبکه‌ی جمع آوری، خط انتقال و پکیج تصفیه فاضلاب روستای شهید آباد شهرستان خرم بید در مدار بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، علی اکبر محرابیان"که در حاشیه‌ی دومین دور از سفر رئیس جمهور و هیات دولت، به منظور افتتاح چند طرح عمرانی به شهرستان‌های شمالی استان فارس سفر کرده است، از روند بهره‌برداری طرح فاضلاب روستای خرم بید بازدید کرد.

وزیر نیرو در این مراسم ضمن قدردانی از عوامل اجرای این سامانه تصفیه فاضلاب، اجرای تصفیه خانه‌های فاضلاب روستایی را از طرح‌های توسعه‌ای وزارت نیرو عنوان کرد و افزود: وزارت نیرو در تلاش است تا در قالب اجرای برنامه‌های دقیق و منسجم نسبت به اجرای طرح‌های تصفیه فاضلاب روستایی در سراسر کشور اقدام کند.

بر اساس این گزارش بهره‌برداری از ۳ طرح فاضلاب روستایی، ۵ طرح تامین آب شرب و همچنین آغاز عملیات احداث مدول اول تصفیه‌خانه‌ فاضلاب شهر فیروز آباد با ظرفیت تصفیه‌ی ۱۱۰۰۰ متر مکعب در شبانه روز از جمله طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی وزارت نیرو در حوزه آب و فاضلاب در استان فارس است.

خاطر نشان می‌شود، روستای شهید آباد با جمعیتی قریب به ۹۵۰ نفر، از توابع بخش مرکزی شهرستان خرم بید است و در ۲۵ کیلومتری جنوب صفا شهر مرکز این شهرستان واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز