خبرگزاری کار ایران

مشاور رئیس جمهور در فارس مطرح کرد:

هیچ مشکل و موضوعی در سفرهای استانی هیئت دولت گم نمی شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۵۷۳

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهوری به فارس وارد استان شد.

به گزارش ایلنا،  حجت‌اله عبدالملکی با حضور در شورای اداری شهرستان گراش و در حاشیه افتتاح موسسه خیریه صولت عنیبه، گفت: در بدو ورود به این شهرستان بازدیدی از مجتمع نیمه تمام اداری شهرستان گراش داشتیم که قرار است این مجتمع از طریق طرح مولد سازی داراییها تکمیل و به بهره برداری برسد که جهت عملیاتی شدن این مهم پیگیری های لازم را از طریق دستگاه هلی مربوطه انجام می‌دهیم.

وی نشست با نخبگان شهرستان گراش را یکی از جلسات مفید این سفر ارزیابی کرد و افزود: صحبت های مهم و کارشناسی در این جلسه مطرح شد که تمام آن ها را دسته بندی و به هیئت دولت ارسال خواهیم کرد. 

مشاور رئیس جمهور با بیان اینکه افتتاح موسسه خیریه صولت عنبیه با اعتباری چند میلیاردی یکی از اتفاقات خوب در حوزه محرومیت زدایی برشمرد و ادامه داد: به عنوان عضو هیئت امنای کمیته امداد کشور احداث موسسات خیریه چند منظوره توسط خیرین شهرستان گراش یکی از اتفاقات میمون و تحسین بر انگیز برای استان و کشور است که جای تقدیر و تشکر ویژه دارد. 

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی با اشاره به اینکه حضور بنده به عنوان عضوی از دولت مسائل و مشکلات را دسته بندی و طبقه بندی خواهیم کرد و به دولت ارسال می کنیم، یادآور شد: ذکر این نکته ضروری است که هیچ مسئله، موضوع و مشکلی در این سفرها گم نخواهد شد و تمام موضوعات در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز