خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر قزوین:

پروژه میدان میوه و تره‌بار قزوین از طریق سرمایه‌گذاری اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۹۹۷

رئیس شورای شهر قزوین گفت: در رابطه با اجرای پروژه میدان میوه و تره‌بار، با توجه به متنی که سازمان سرمایه‌گذاری به صورت مکتوب به اعضای شورای شهر ارائه داده، شرعا و عرفا باید به شیوه سرمایه‌گذاری رای بدهم.

به گزارش ایلنا، علی فرمانی ضمن بازخوانی تهدیدها و فرصت‌های دو روش اجرای پروژه میدان میوه و تره‌بار گفت: یکی از تهدیدها در روش سرمایه‌گذاری احتمال اختلاف بین شهرداری و سرمایه‌گذار ذکر شده که امروز در همین شهرداری قزوین شاهد این هستیم که در فرهنگ‌سرای ناصرآباد را با وجود اینکه افتتاح شده، به خاطر اختلاف پیمانکار و شهرداری را قفل زدند و این موضوع منحصر به جذب سرمایه‌گذاری در طرح میدان میوه‌ و تره‌بار نیست.

رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: بنابراین چنین اختلافاتی هم در شیوه چندعاملی و سرمایه‌گذاری هر دو مطرح است و به نظر می‌رسد سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری نتوانست از روش چندعاملی و اجرا از طریق شهرداری دفاع کند؛ بنابراین انتظار داشتیم که برای توجیه روش اجرای چندعاملی یک توضیح مکتوب حرفه‌ای ارائه می‌شد تا بر مبنای آن تصمیم بگیریم.

وی با بیان اینکه به سازمان سرمایه‌گذاری یک‌ماه وقت می‌دهیم که برای اجرای این پروژه سرمایه‌گذار جذب کند، خاطر نشان کرد: اگر در نهایت عدم پیدا کردن سرمایه‌گذار قطعی شد، شهرداری باید به ما مکتوب اعلام کند تا در نهایت این طرح با مصوبه شورا به شیوه چندعاملی و با سرمایه‌گذاری خود شهرداری اجرایی شود.

فرمانی تصریح کرد: تصمیم‌گیری درباره میدان مرکزی میوه‌ و تره‌بار تصمیم بزرگی است و شاید تا 100 سال آینده مردم شهر قزوین از تصمیمات ما درباره این پروژه متاثر شوند؛ یعنی اگر تصمیم ما مثبت باشد، مردم سود می‌برند و اگر منفی باشد، این میدان میوه‌ و تره‌بار مرکزی شاید آینده خوشی برای شهر نداشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز