خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

راه شهدا ادامه‌ دهنده راه ارزش‌های انقلاب اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۵۴۴

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: راه شهدا ادامه‌دهنده راه ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ قاسم رضایی روز یکشنبه - نهم مهر ماه - در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت سعید پناهی‌فر که در گلزار شهدای شهرستان کوهدشت برگزار شد، اظهار کرد: شهید امروز میزبان شماست، صحنه‌ای که  امروز در لرستان قهرمان و کوهدشت زیبا و شهیدپرور شاهد هستیم نشان می‌دهد سال ۵۷ و ۵۸ و پشتیبانی از دفاع مقدس و انقلاب هنوز زنده است، بیجا نیست که تابلوی این استان و شهرستان مدافع ارزش‌های انقلاب است و مردم آن حافظ و پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: اگر امروز لرستان سرمایه بزرگ و معنوی ۶۵۵۵ شهید را در خود جای داده یک سرمایه بزرگ معنوی یعنی انقلاب، نهضت و راه سید الشهدا(ع) و امام راحل(ره) زنده است، گوش به فرمان رهبر انقلاب بوده که همان لبیک یا خامنه‌ای بوده و این شعار با شعور است، امروز مفهوم لبیک یا خامنه‌ای، لبیک یا حسین(ع) و لبیک یا رسول‌الله(ص) به روز بوده و در عمل است.

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: این شهید در همان مسیری که انقلاب اسلامی حادث شد خودش را فدا کرد، همان مسیری که هشت سال در مقابل متجاوزان بعثی از آن دفاع شد و نشان می‌دهد دفاع مقدس ادامه دارد، مبارزه ما هشت سال با دنیای استکبار بود امروز با مزدوران آن‌هاست.

وی با اشاره به این‌که شهید پناهی‌فر جز امنیت و آرامش کشور چیزی نمی‌دید و یک فرد شجاع بود لذا تربیت پدر و مادر گلش این میوه بود، اضافه کرد: این شهید، شجاع، نترس و بصیر بود، من سال گذشته و در اوج فتنه همرزم این شهید در بندرعباس بودم وقتی گزارش دادند چند روز را به خانه نرفته و به عنوان مجاهد خانه را ترک کرده و از چشم‌هایش می‌شد بی‌خوابی را خواند، به او ابلاغ شد که به خانه برود و از آنجا تماس بگیرد کمتر از یک ساعت برگشت، و این خصوصیات رزمندگان دوران دفاع مقدس است به همسر شهید باید تبریک گفت که چنین کسی را حمایت و پشتیبانی می‌کرد به فرزندان شهید دختر ۸ ساله و پسر ۴ ساله که دوری پدر را برای امنیت کشور تحمل می‌کردند.

رضایی بیان کرد: درود بر عبادتگاه شهید در خانواده‌ای که پرورش یافت و خانواده‌ای که در آن زندگی کرد و خودش را فدای ملت کرد، این شهید حقیقتاً یک مجاهد فی سبیل الله بود.

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: درد دشمن همین روحیه انقلابی است، شعار این شهید «من یک انقلابی‌ام» بود که شعار مجموعه انتظامی است و پیام این شهید امروز وحدت و لبیک یا خامنه‌ای و پاسداری از حریم ولایت است.

وی بیان کرد: راه این شهید در گرامی داشت احکام الهی است و مدافع آرامش کشور در مقابل همه ناهنجاری‌ها از جمله ناهنجاری‌هایی است که دشمن تحمیل می‌کند، با قاچاق کالا و مواد مخدر مقابله می‌کرد و در نهایت به هدف و آرزوی خود که شهادت بود رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز