خبرگزاری کار ایران

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اولویت کاری حوزه مدیریت شهری شهرکرد است

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۸۸۷

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های اصلی حوزه مدیریت شهری شهرکرد است

نورالله غلامیان دهکردی در گردهمایی بسیجیان شهرداری شهرکرد که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: فرهنگ شهادت به عنوان فرهنگ عزت‌آفرین برای این مرز و بوم با تدین، دینداری و ولایتمداری مردم ایران عجین شده و گره خورده است.

وی با بیان اینکه شهدا چشم و چراغ این ملت بوده و ادامه راه آنها می‌تواند برای این سرزمین افتخاری ماندگار افزود: جمهوری اسلامی ایران اگر امروز در عرصه جهانی و بین‌المللی توانسته جایگاهی شایسته برای خود دست و پا کند همه به واسطه فرهنگ ایثار و شهادت است و ما امروز باید پاسدار این حریم بی‌نظیر باشیم تا کسی به خود جرأت و اجازه ندهد تا به این سرزمین چپ نگاه کند.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت جامعه اسلامی ما را بیش از هر زمان دیگر سرزنده و بالنده نگه داشته و به تقویت روحیه دینداری کمک کرده است.

وی بیان داشت: خانواده‌های شهدا به عنوان سرمایه‌های معنوی و تقرب الهی در جامعه اسلامی هستند و همه ما باید پاسدار حریم این خانواده‌های گران سنگ باشیم.

نورالله غلامیان دهکردی اظهار کرد: بعد از گذشت ۳۶ سال از انقلاب اسلامی هنوز فرهنگ شهادت و عطر ایثار از این جامعه الهی بیرون نرفته و همه معتقدیم که از اصول پایداری و پیروزی انقلاب اسلامی تکیه بر فرهنگ شهادت و ایثاری است که سرسلسله آن مکتب امام حسین(ع) است که برای امت اسلامی عزت و شرف واقعی را به ارمغان آورده است.

وی تأکید کرد: شهدا حق بزرگی بر گردن همه آحاد مردم دارند و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگانی است.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس باعثتقویت خودباوری و روحیه ایستادگی در ملت مسلمان ایران اسلامی شد افزود: دفاع مقدس ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ایثارگرانی است که عزت، اقتدار و شکوه امروز ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام عرصه ها مرهون از خودگذشتگی آنان و مجموعه ارزشمند فرهنگ ایثار و شهادت است.

شهردار شهرکرد گفت: فرهنگ دفاع مقدس درس آزادی و آزادگی با الهام گیری از اسلام ناب و اندیشه های رهبر کبیر انقلاب اسلامی برای جهانیان به ارمغان آورده است.

غلامیان دهکردی خاطر نشان کرد: اشاعه و گسترش فرهنگ ارزشی ایثار، جهاد و شهادت در کنار نقش کلیدی جوانان در دوران پرافتخار دفاع مقدس باید در زمره مهم ترین وظیفه و کارکرد نهادهای فرهنگی کشور قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز