خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش ساوه خبر داد؛

کمبود 300 نیروی آموزشی در شهرستان ساوه

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۲۷۲

۶۰۰ دانش‌آموز رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش ساوه بلاتکلیف هستند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه گفت: این شهرستان از لحاظ نیروی انسانی به علت نابسامانی در نقل و انتقالات معلمان و بر اساس چارت سازمانی، در آستانه آغاز سال تحصیلی با کمبود حدود 300 نیروی آموزشی مواجه است.

به گزارش ایلنا، اصغر قراخانلو افزود: در این راستا مقرر شده از محل استخدامی‌های جدید بیش از 50 درصد این نیاز مرتفع شود. همچنین 50 درصد باقی مانده نیز از محل خرید خدمت همکاران شاغل و بازنشسته تأمین می‌شود که انتظار داریم تا اواسط مهر ماه تمام این مشکلات مرتفع شود.

وی ادامه داد: با اشاره به اینکه نام‌نویسی مدارس این شهرستان از خرداد ماه آغاز شده و تاکنون تمام دانش‌آموزانی که کارنامه قبولی در خرداد ماه داشته اند انجام و تقسیمات کلاس های آنان نیز انجام شده است. ثبت نام قبول شدگان شهریور نیز در حال انجام است و در فرصت باقی مانده نهایی می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه به وضعیت مشکلات فضاهای فیزیکی آموزشی در این شهرستان اشاره کرده و اظهار داشت: مشکلات کمبود فضای فیزیکی از دیگر چالش‌های پیش پای مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان است.

قراخانلو تصریح کرد: هم‌اکنون تراکم کلاس‌های شهرستان ساوه در تمام مقاطع تحصیلی از میانگین کشوری بالاتر است. در این راستا برای جبران کاستی‌ها به دنبال به کارگیری برخی ابنیه واجد شرایط به عنوان مدرسه هستیم.

وی بیان داشت: هم‌اکنون در این شهرستان حدود 600 دانش‌آموز ورودی جدید در رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش بلاتکلیف هستند. در این راستا با ایجاد رشته‌های جدید از یک سو و تقسیم دانش‌آموزان بین رشته‌های بدون واحدهای کارگاهی، مشکلات آنان تا ابتدای هفته آینده مرتفع می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز