خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر قزوین؛

مالکیت اتوبوس‌های اسکانیای قزوین در اسرع وقت تعیین تکلیف شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۱۲۸

عضو شورای شهر قزوین گفت: بلاتکلیفی مالکیت اتوبوس‌های اسکانیا شهرداری قزوین یک دمل چرکین است که سالیان سال در شهرداری قزوین به وجود آمده است و باید در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.

به گزارش ایلنا، فرج‌الله فصیحی رامندی در جلسه علنی شورای شهر قزوین گفت: اعضای شورا مصوب کردند تا در مدت شش ماه و تا پایان شهریور ماه وضعیت آن‌ها مشخص شود و قیمت کارشناسی این اتوبوس‌ها برای واگذاری مشخص شود.

عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: باید تا قبل از ابطال کارشناسی‌ها و در یک زمان معین وضعیت اتوبوس‌های شهاب و اسکانیا تعیین تکلیف شود؛ همچنین باید میزان هزینه‌ کرد اتوبوس‌داران برای تملک اتوبوس‌های یادشده به روز حساب شده و به آن‌ها پرداخت شود و یا به جای آن این اتوبوس‌ها را از شهرداری بخرند.

وی همچنین در تذکری بر لزوم حضور حداکثری اعضای شورا در جلسات کمیسیون‌ها تاکید کرد و گفت: کمیسیون‌ها باید با حداقل سه نفر برگزار شوند، همچنین کمیسیون‌های تلفیق باید با حضور رئیس شورا اداره شود که متاسفانه تاکنون این گونه نبوده و این شیوه تشکیل کمیسیون‌ها قانونی نیست.

این عضو شورای شهر قزوین تصریح کرد: تشکیل کمیسیون‌ها با یک یا دو نفر از اعضا باعث خواهد شد لوایح به خوبی چکش‌کاری و پخته نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز