خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان:

استفاده از ناوگان حمل و نقل قزوین در اربعین 49 درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۵۰۹

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: میزان اعزام زائران و ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در اربعین امسال نسبت به طرح اربعین سال گذشته ۴۹ درصد رشد داشته است.

به گزارش ایلنا، جواد حق لطفی با اعلام این خبر افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای این استان در طرح اربعین حسینی امسال ۱۶ هزار و ۲۴۰ زائر را در مسیر رفت و ۱۶ هزار و ۶۸۲ زائر را در مسیر بازگشت جابه جا کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: در این مدت برای جابه جایی این تعداد زائر ۴۶۵ برگ صورت وضعیت برای ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان در مسیر رفت و ۴۳۹ برگ صورت وضعیت در مسیر برگشت به قزوین صادر شد.

وی عنوان کرد: با توجه به موج بازگشت زائران و حجم بالای تردد به ویژه در روزهای پایانی تعدادی از دستگاه‌های جمعیت هلال احمر، سازمان اتوبوسرانی شهرداری و شرکت‌ها نیز برای بازگشت زائران به کار گرفته شد.

این مسئول در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده از سوی این اداره کل در قالب کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین پرداخت و گفت: در اجرای طرح نیز با بازدیدهای منظم از پایانه مسافربری، استقرار ۶ تیم در مرز مهران و فرآیند سکوداری و رسیدگی به شکایات زائران انجام شد.

حق لطفی افزود: به منظور ارایه خدمات هرچه بهتر به زائران در طول اجرای این طرح نسبت به آماده‌باش مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین، آماده سازی راهدارخانه‌های طول مسیر و استقرار گشت‌های راهداری جهت نظارت بر خدمات به زائران و بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی اقدام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز