خبرگزاری کار ایران

در ماه گذشته صورت گرفت؛

رشد 12 درصدی حمل بار توسط ناوگان حمل و نقل بار قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۹۰۹

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از رشد 12 درصدی حمل بار خبر داد و گفت: در مهر ماه امسال ناوگان حمل و نقل بار جاده ای استان قزوین 100 هزار تن بار در داخل استان و 840 هزار تن بار در خارج از استان جابجا کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جواد حق لطفی با اعلام این خبر افزود: در این مدت 64 هزار و 764 بارنامه نیز توسط معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین صادر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: صدور 102کارت هوشمند جدید برای ناوگان حمل و نقل بار، صدور حواله لاستیک به تعداد یک‌هزار و 74 حلقه، بازرسی از 2 هزار و 880 دستگاه خودرو و صدور رای برای 15 پرونده تخلف رسیدگی شده در کمیسیون ماده 12 از دیگر اقدامات راهداری در ماه گذشته بوده است.

این مسئول یادآور شد: در حوزه مسافر نیز ناوگان حمل و نقل عمومی این اداره کل در مهرماه 109 هزار و 369 مسافر داخل استان و 61هزار و 848 مسافر به خارج از استان جابجا کرد.

حق لطفی افزود: صدور 7 کارت هوشمند جدید برای رانندگان ناوگان حمل و نقل مسافر، تمدید 39 پروانه شرکت‌های حمل و نقل مسافر و بازرسی از 150دستگاه خود روی مسافربری از دیگر اقداماتی است که در حوزه حمل و نقل مسافر توسط معاونت حمل و نقل می‌توان به آن اشاره کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز