خبرگزاری کار ایران

یک مسئول قضایی خبر داد؛

دستگیری سارق حرفه‌ای در بخش ضیاءآباد قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۷۴۷

رئیس حوزه قضایی بخش ضیاء آباد از دستگیری یک سارق حرفه ای که در شهرستان های همجوار اقدام به سرقت می‌کرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، روح اله اکبری در این خصوص اظهار کرد: یک سارق حرفه ای که چندین فقره سرقت و ضرب و شتم در پرونده خود داشت، با تلاش ماموران نیروی نتظامی در حین فرار در ارتفاعات روستای جرندق دستگیر و روانه زندان شد.

اکبری ضمن تقدیر از تلاش کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی مخصوصا ماموران مستقر در حوزه قضایی ضیا آباد تصریح کرد: هنگام دستگیری این سارق، تعدادی سلاح سرد نیز از متهم کشف شد.

وی ادامه داد: متهم در شهرستان ابهر، قزوین، تاکستان و برخی از مناطق نسبت به سرقت از منازل، سرقت خودرو و جرایم متعدد سرقت اقدام نموده و در حال حاضر نیز به دلیل محکومیت سرقت‌های صورت گرفته در شهرستان قزوین در زندان مرکزی قزوین به سر می‌برد.

اکبری اضافه کرد: به دلیل سرقت خودرو سواری یک شهروند ابهری برای این سارق قرار وثیقه صادر شده و خودرو نیز به صورت اوراقی کشف شده است.

رئیس حوزه قضایی ضیا آباد در پایان با هشدار به مخلان امنیت گفت: دستگاه قضایی در مقابله با افرادی که نظم و آرامش مردم منطقه را بر هم می زنند بدون اغماض و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز