خبرگزاری کار ایران

با صدور پروانه بهره‌برداری در پنج ماهه امسال؛

ظرفیت صنایع تبدیلی قزوین ۵۲ هزار تن افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۵۲۲

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در پنج ماهه ابتدایی سال جاری پروانه بهره‌برداری صنایع تبدیلی با ظرفیت تولید ۵۲ هزار و ۱۲۰ تن و جذب مواد خام کشاورزی به میزان ۵۸ هزار و ۸۲۰ تن صادر شده است.

به گزارش ایلنا، آبرودات مصلایی با اعلام این خبر گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری ۹ پروانه بهره‌برداری در زمینه‌های مختلف بخش کشاورزی در این استان صادر شده است.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: برای اجرای این واحدهای تولیدی یک‌هزار و ۲۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از سوی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هزینه شده که با راه‌اندازی این واحدها زمینه اشتغال برای ۱۳۳ نفر در شهرستان‌های مختلف استان قزوین فراهم شده است.

وی عنوان کرد: همچنین در همین بازه زمانی ۱۳ جواز تاسیس صنایع تبدیلی و غذایی با ظرفیت تولید ۱۲۱ هزار و ۹۵۸ تن صادر شده که با بهره‌برداری از آن‌ها برای ۳۶۷ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: همچنین در مرداد ماه سال جاری ۲ جواز تاسیس به ظرفیت ۱۱۸ هزار تن و جذب ۲۰۵ هزار و ۷۵۰ تن ماده خام صادر شده که با ایجاد این واحدها زمینه اشتغال برای ۱۰۷ نفر فراهم می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز