خبرگزاری کار ایران

مصدومان تصادف اتوبوس زائران در فارس مداوا شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۷۲۰

رئیس پلیس راه شمالی فارس گفت: در پی برخورد یک دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین در محور شیراز-دشت‌ارژن چندین مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش ایلنا، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی بیان کرد: ساعت ۳ بامداد امروز یکشنبه ۱۲ شهریور یک دستگاه اتوبوس حامل زائران پاکستانی با یک دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی در جاده دشت ارژن - شیراز تصادف کردند.

دهقانی خاطرنشان کرد: مصدومان حادثه به بیمارستان شهید رجایی شیراز انتقال داده و همگی اکنون مرخص شده‌اند.

رئیس پلیس راه شمالی فارس، علت این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی رانندگان اتوبوس اعلام کرد.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین استانداری فارس گفت: هر ۲۵ مصدوم تصادف اتوبوس زائران پاکستانی که از طریق کشورمان عازم عراق بودند در شیراز مداوا و برای ادامه سفر به مرز منتقل شدند.

بهرنگ قربانی با اشاره به وقوع حادثه تصادف بین یک دستگاه اتوبوس مسافربری داخلی با اتوبوس حامل زائران پاکستانی در بامداد امروز افزود: در این حادثه که در محور دشت ارژن روی داد با توجه به اینکه تصادف از شدت کمی برخوردار بود، از ۵۴ زائر این اتوبوس ۲۵ نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: مصدومان حادثه که شامل ۲۰ بزرگسال و پنج کودک بودند توسط اورژانس به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل و در آنجا تحت مداوا قرار گرفتند.

قربانی اظهار کرد: مصدومان پس از مداوای سرپایی به وسیله یک دستگاه اتوبوس به کمپ جنت و از آنجا نیز به همراه دیگر زائران پاکستانی که در اتوبوس حضور داشتند به وسیله دو دستگاه اتوبوس دیگر به مرز عراق منتقل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز