خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

مرکز علمی کاربردی خانه کارگر اردبیل در 21 کد رشته دانشجو می‌پذیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۷۸۲

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر از پذیرش دانشجو بدون کنکور در 21 کد رشته در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲ خبر داد.

مرتضی مقدم در گفت گو با ایلنا اظهار کرد‌: مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر اردبیل در مقطع کارشناسی حسابداری مهندسی، فناوری آسانسور و پله برقی، فناوری اطلاعات و مهندسی مکانیک خودرو در مقطع کاردانی رشته‌های حسابداری، فناوری اطلاعات، مکانیک هتلداری، تعمیر موبایل و کنترل کیفیت مواد غذایی است.

وی با اشاره به اینکه رشته‌های تعمیر موبایل و کنترل کیفیت مواد غذایی برای اولین بار در استان ارائه شده است، افزود: در مرکز پارس آباد خانه کارگر نیز در مقطع کاردانی رشته‌های حسابداری، فناوری اطلاعات، مدیریت امور مالی، معماری، برق صنعتی، ایمنی کار و حفاظت، عمران، طلا و جواهر ساخت زیورآلات با دست نیز پذیرش می‌شود.

به گفته مقدم مزایای تحصیل در مراکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر استان این است که علاقمندان می‌توانند برای ادامه تحصیل بدون کنکور و پرداخت شهریه به صورت اقساطی و دریافت وام‌های ویژه و همچنین تخفیف شهریه در این مراکز ادامه تحصیل بدهند.

به گفته دبیر اجرایی خانه کارگر اردبیل ثبت نام کارشناسی ناپیوسته از 5 الی 11 شهریور ماه و کاردانی از 7 الی 13 شهریور است. مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام کپی تمام صفحات شناسنامه، کپی کارت ملی، کپی آخرین مدرک تحصیلی است. به طوری که علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام در مقطع کاردانی و کارشناسی با مراجعه به سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی و یا پایگاه سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز