خبرگزاری کار ایران

ظهر امروز صورت گرفت؛

تجمع سرمایه‌گذاران شرکت "رضایت خودرو طراوت نوین" مقابل استانداری قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۶۳۳

درخواست دریافت سود براساس آخرین قرارداد

تعدادی از سرمایه‌گذاران و مالباختگان شرکت پیش‌فروش "رضایت خودرو طراوت نوین" مقابل استانداری قزوین تجمع کرده و خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ظهر امروز تعدادی از مالباختگان شرکت پیش‌فروش "رضایت خودرو طراوت نوین" برای پیگیری مطالبات خود مقابل استانداری تجمع کردند.

یکی از این افراد گفت: از سال 92 فعالیت خودرویی در استان آغاز شده و در آنجا سرمایه‌گذاری کردیم، مسئولین به عوامل شرکت لوح تقدیر داده و پشتیبانی کردند و مردم هم بواسطه این اعتماد سرمایه‌گذاری کردند؛ اما در حال حاضر جلوی فعالیت این شرکت‌ها گرفته شده است.

او ادامه داد: یک سال است که وعده‌های امروز و فردا می‌دهند قرار شده بود واریزی‌ها در ابتدای این هفته آغاز شود که به هفته بعد واگذار شد.

به ادعای یکی دیگر از سرمایه‌گذاران در این شرکت پیش‌فروش خودرو، مسئولین در رابطه با این پرونده به قول‌های خود عمل نمی‌کنند.

یکی دیگر از افراد حاضر در این تجمع هم عنوان کرد: اگر این شرکت از ده سال پیش فعالیت دارد و غیرقانونی بوده، چرا جلوی آن گرفته نشده، مدیران شرکت ماشین‌هایی که به برخی تحویل داده‌اند را از کجا می‌آوردند.

خواسته تعدادی از مالباختگان هم این بود که پرداخت اصل پول نفعی برای آن‌ها ندارند؛ چرا که در چند سال گذشته اموال خود را برای سرمایه‌گذاری در این شرکت فروخته‌اند و با تورم موجود اصل پول و یا پرداخت مطابق سود بانکی مفهومی ندارد.

این افراد خواستار پرادخت مطالبات براساس آخرین قرارداد هستند؛ زیرا با پولی که قبلا با فروش خانه و طلا و سایر اموال پرداخته کرده‌اند، امروز حتی یک ماشین هم نمی‌توانند بخرند.

براساس اعلام مراجع قضایی در استان، 38 هزار نفر سرمایه‌گذار در این شرکت پیش‌فروش خودرو شناسایی شده‌اند، مدیران آن دستگیر شده، شناسایی اموال درحال انجام است و مرحله اول فروش یا واگذاری اموال برای پرداخت مطالبات زیر 50 میلیون تومان از هفته بعد آغاز خواهد شد.

البته به گفته رئیس کل دادگستری استان، سودهای پرداختی به صورت قانونی خواهد بود و پرداخت سودهای کلان قابل پذیرش نیست.

انتهای پیام/
سید مصطفی جعفری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز