خبرگزاری کار ایران

جریمه سنگین نقدی سوزاندن کاه و کلش در آستانه اشرفیه

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۷۸۵

صاحب یک کارخانه شالیکوبی در آستانه اشرفیه به دلیل سوزاندن کاه و کلش و آلوده کردن هوا به پرداخت بیش از ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس اداره حفاظت محیط زیست آستانه اشرفیه گفت: فردی که ضایعات کشاورزی را در محوطه کارخانه شالیکوبی اش می‌سوزاند به دلیل ایجاد آلودگی هوا و تهدید بهداشت عمومی ساکنان منطقه، با شکایت اداره محیط زیست شهرستان، به مرجع قضایی معرفی شد.

رامین حسین زاده افزود: صاحب این کارخانه شالیکوبی پس از سیر مراحل قانونی به پرداخت ۶۰۵ میلیون ریال جریمه نقدی و منع فعالیت تا رفع نواقص سیستم‌های تهویه و کنترل گرد و غبار واحد شالیکوبی اش محکوم شد.

وی گفت: سوزاندن ضایعات کشاورزی (کاه و کلش) ممنوع است و متخلفان با معرفی به مرجع قضایی به حبس و جریمه نقدی سنگین محکوم خواهند شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه دهیاران وظیفه دارند با شناسایی این افراد و معرفی آنان به مسئولان، از سوزاندن ضایعات کشاورزی جلوگیری کنند افزود: اهالی منطقه هم در صورت مشاهده تخلف، می‌توانند با شماره‌های ۱۳۱ سامانه حفاظت از اراضی کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی، ۱۵۰۴ امداد مراتع و جنگل‌های سازمان منابع طبیعی و ۱۵۴۰سامانه رسیدگی به شکایات سازمان محیط زیست تماس گرفته و تخلفات را گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز